Adore1365381074 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg har 3 barn. Mitt første barn har jeg fra et tidligere forhold, og de to yngste fikk jeg i mitt nåværende forhold. Saken er at mannen min ikke tar så mye kontakt med eldstemann, og det er jo forsåvidt ok, men det som er sårende er at når han har noe å si om gutten så er det oftest noe negativt. Han mener jeg "helliggjør" gutten min og at han ikke får lov til å si noe negativt om ham, men det er ikke riktig. Jeg synes han har rett til å irettesette gutten hvis det er grunn til det, men nå kommer poenget: Gutten er kjempegod og snill, og har ikke gjort mye galt. Han har vært som barn flest, og det er jo normalt! Nå er han 15 år og blitt veldig rolig. Men mannen min finner alltid noe å utsette på ham. Den minste lille feil, så får jeg høre det. Her om dagen forklarte jeg at jeg ikke hadde blitt så såret når han sier noe han mener gutten gjør galt, hvis han innimellom kunne si noe positivt også! Men det gjør han aldri. Det hører med til saken at gutten dessverre ikke har kontakt med sin biologiske far, og det synes jeg er veldig leit. Jeg merker jo at gutten blir såret han også, og han kommer alltid til meg hvis det er noe. Nå har vi vært gift i flere år, og jeg pleier å si til mannen min at jeg aldri er bekymret for de to yngste, de har en far som elsker dem og viser det, men eldstemann har opplevd både svik fra sin egen far, og at mannen min ikke viser så stor interesse for ham. Jeg får så dårlig samvittighet! Er fullstendig klar over at jeg ikke kan KREVE at mannen min skal elske sønnen min som sin egen, men det må da være mulig å kunne være venn med gutten, vise at han bryr seg osv. Han viser INGENTING! Må tilføye at mannen min er en stillferdig person, og han er aldri kranglete, men blikk sier mer enn tusen ord sies det... Og det er jeg som får de blikkene. Hva skal jeg gjøre? Er han sjalu på sønnen min? Jeg skjønner ikke hva som skjer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/269288-jeg-er-helt-oppgitt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Håper du har bedt om svar fra familierådgiveren her, for dette var jo en alvorlig situasjon som går ut over et barn. Synes mannen din oppfører seg helt uakseptabelt. Jeg synes dere bør gå til familierådgivning. Tror sikkert ikke mannen din mener det vondt, men oppfører seg uansett teit. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/269288-jeg-er-helt-oppgitt/#findComment-2182150 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg støtter forslaget om å gå til familierådgivning. Høres ut som dere begge er langt nede i skyttergravene. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/269288-jeg-er-helt-oppgitt/#findComment-2186615 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.