max73 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg har vært alene med min datter på 9 år, i 8 år nå. I alle disse årene har hun hatt meg stort sett for seg selv. Hadde ett par forhold da hun var ganske liten, som hun ikke husker noe særlig av. Men nå har jeg endlig turt å forelske meg i igjen og presentere min elskede for min datter. Hun har bodd hos oss i over en uke nå. Min datter ble faktisk veldig glad da hun fikk vite at jeg hadde fått meg kjæreste. Men plutselig merket jeg at hun hadde et stort behov for å markere at det var hun som hadde enerett på meg. Hvis hun ikke får viljen sin begynner hun å grine ganske hjerteskjærende. Jeg ser at dette kan la seg løse hvis jeg tar hensyn til hennes følelser og prater om det. Men så enkelt er det ikke. Min kjæreste er ikke vant til barn, iallefall ikke barn som griner pga henne. Hun synes at denne situasjonen er veldig ubehagelig. Hun sier at hun ikke er sjalu, men jeg er litt usikker. Hun forandret seg mye etter at hun hadde hatt ett mareritt om at min datter var sjalu og ond. Jeg har litt problemer med å sette meg inn i min samboer sin situasjon og reaksjon. Noen som har vært i samme situasjon og reagert å samme måte? Noen som kan gi meg råd om hvordan jeg kan hjelpe både min datter og samboer? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/269345-sjalu-datter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Kanskje lys-trikset passer for datteren din? Tenn ett lys for henne og fortell henne at det viser hvor stor kjærlighet du har for henne. Tenn så ett lys til og si at det er kjærligheten du har for kjæresten din og vis henne at hennes lys ikke blir noe mindre av den grunn. Du får ellers sette deg ned og snakke med henne og forklare henne at hun ikke kommer noen vei med å prøve å skrike seg til viljen sin. At hun er den viktigste for deg og at du er og vil alltid være, kjempeglad i henne, men at du også trenger voksent selskap og at du har vært så heldig å finne en kvinne som har blitt glad i deg og som du er glad i. Men pass på at du og datteren din gjør ting sammen, bare dere to, av og til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/269345-sjalu-datter/#findComment-2179159 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Kanskje lys-trikset passer for datteren din? Tenn ett lys for henne og fortell henne at det viser hvor stor kjærlighet du har for henne. Tenn så ett lys til og si at det er kjærligheten du har for kjæresten din og vis henne at hennes lys ikke blir noe mindre av den grunn. Du får ellers sette deg ned og snakke med henne og forklare henne at hun ikke kommer noen vei med å prøve å skrike seg til viljen sin. At hun er den viktigste for deg og at du er og vil alltid være, kjempeglad i henne, men at du også trenger voksent selskap og at du har vært så heldig å finne en kvinne som har blitt glad i deg og som du er glad i. Men pass på at du og datteren din gjør ting sammen, bare dere to, av og til! Så nydelig skrevet. Fikk tårer i øynene nå, jeg... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/269345-sjalu-datter/#findComment-2181092 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.