Gå til innhold

Jeg tenger virkelig hjelp med herligheten min, som har blitt syk :(

Anbefalte innlegg

Gjest jeia ;)

Heisan :)

Jeg er en jente på 34 år iog som nettopp har har fått ny kjæreste, og etter at vi var sammen(sammen)får første gang, har jeg sliti med dette problemet, jeg skal forklare nermere :) Det begynnte med at jeg startet å klø noe inni hampem nedentil, klødde meg til blods mer en èn gang ! Så begynnte utfloden å virkelig ta av, og ikke bare at det var/er mye, men den var gul/grønn, og luktet surt, og FEIL!!!! jeg, som de fleste kvinner har jo hatt min del av sopp i underlivet,så jeg tok straks å kjøpte en pang kur med Canesten, og bruket både vaginal pilla og kremen helt til det var tomt, men selv om utfloden mistet det meste av grønn fargen, så var noe fortsatt ikke rett! jeg prøvde da et tips jeg fikk av en som har erfaringer med dette mot sopp. Det var rett og slett å skvise en sitron, og ta en tampong, la den trekke til seg sitron saften og deretter dytte den, med mest mulig saft opp i herligheten :)

Så etter å ha prøvd dette 3 ganger, virket det som om det ble bedre igjen, men nei da!! Jeg gikk da på apoteket, der fikk jeg, etter å ha forklart alt, en eske med VIVAG, den har jeg nå brkt i litt over en uke, og nei, ei heller dette ser ut til å gjøre meg bra. Så igjen tok jeg kontakt med apoteket, forklarte alt, og fikk anbefalt at jeg tok ennå en ny kur med canestein og jeg har ikke fulført hele ennå, har fremdeles litt krem igjen, men jeg blir ikke bra! Hva søren kan dette være? Og ikke minst,hva kan hjelpe ? jeg klør, men ikke en brøkdel så mye som tidligere, jeg har mye utflod, men den er ikke like grønn som før, den har en mer natulig farge, men ikke helt, det er også fortsatt en sur eim, når jeg skifter truse innlegg?!

Håper noen kan gi meg råd og tips, og ikke bare at jeg skal gå til gynokolog, for det skal både jeg og gutten min, men det tar litt tid, som dere sikker vet :)

Tusen takk for svar og kos fra

Fortsetter under...

Jeg har hatt mye plager med soppinfeksjoner, men aldri hatt grønn utflod med sur lukt. Den er heller osteaktig. Vet ikke hvilke plager en har med gonore, men mener å ha lest at en da har grønn utflod. Jeg ville nok ha gått til lege får å sjekke.

Om det likevel er en soppinfeksjon så kan diflucan, en pille du svelger gjøre underverk. Den tar knekken på soppinfeksjon i hele kroppen. Om infeksjonen er stridig så kan det hende du må ta flere tabletter, en tablett hver dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...