Gjest cicely Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hei, Lettet i dag etter noen nettbutikker med fine memmeklær , og kom på dette her: www.motherhood.com. De har faktisk ganske fine klær , falt for noen sommerplagg som har tenkt å bestille, må bare knekke størrelse koden først. De er rimmelig billige og, når man sammenligner med våre norske klær.. Har dere noen erfaring med nettbutikker eller vanlige butikker med fine mammaklær ? Og egentlig, lurte litt på når folk begynner å bruke mammaklær? Er nå selv i uke 10, trenger ikke noe større ennå, men olabukse kjennes litt trangt ut , kunne godt tenke meg å finne noe med stretch som kan vokse med magen, endå før jeg skaffer meg de virkelige mammaklær.. Så, alle tips og erfaring hjertelig velkommen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/269415-nyttig-tips-for-nettside-med-mammakl%C3%A6r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.