Gå til innhold

Husarbeid kan være seksuellt opphissende!

Anbefalte innlegg

Gjest sexy mama

Vil bare tipse alle menn om at dersom de tar i et ekstra tak på hjemmebane, f.eks. vasker over gulvet, tømmer oppvaskmaskinen, pusser vindu..osv, er det store muligheter for at det blir satt pris på seksuelt hos partneren?

Det er i alle fall noe som får meg i godt humør, og villig til å gi litt ekstra på soverommet...

Fortsetter under...

Gjest hos oss

Jeg tenner ikke på dette.

Men kan være litt enig, for den motsatte situasjonen - at han ikke gjør sin andel av kjedelig rutinearbeid hjemme - gjør lett at jeg føler meg usynlig og lite attraktiv, og det gir lite "piff" å ta med seg inn på soverommet.

Men det er andre ting som tenner meg direkte.

Hva om en mann hadde skrevet dette innlegget til oss kvinner? Da hadde vel trådstarter fått så ørene flagret. Hadde jeg vært mann, ville jeg stukket fingeren i halsen av slike lett gjennomskuelige "knep" for å få menn til å gjøre mer husarbeid.

Men nå er det en dame som skriver til alle menn, så da er det sikkert bare meg som reagerer ;o)

Gjest advokado

Hva om en mann hadde skrevet dette innlegget til oss kvinner? Da hadde vel trådstarter fått så ørene flagret. Hadde jeg vært mann, ville jeg stukket fingeren i halsen av slike lett gjennomskuelige "knep" for å få menn til å gjøre mer husarbeid.

Men nå er det en dame som skriver til alle menn, så da er det sikkert bare meg som reagerer ;o)

Enig med deg. Bare et (elendig) triks for å få menn til å gjøre mer i heimen. Det er som regel "vondt i hodet" når det kommer til stykket likevel, selv etter en skikkelig innsats.

Annonse

Vel... Dette er ikke noe som tenner meg spesielt. Men så er heller ikke jeg en av de som bare GIR på soverommet. Jeg TAR også. Jeg har sex like mye for min egen del ;0)

Nå har muligens vi en litt gammeldags arbeidsfordeling i huset, nå er jeg syk, og da merkes det godt, men sånn i det daglige funker det bra å ta husarbeidet selv. Hage og bil blir nok mer hans område.

Jeg har aldri sett sammenhengen mellom menn som gjør husarbeide og det å ha lyst i senga. Heldigvis, for her hos min kjære ser det ikke ut...! Har bedt ham ta en vals med støvsugeren senere i dag da.

Kanskje fordi de menn jeg har hatt har vært flinke til å ta sin del av husarbeidet?

ShitDiddelyDo

Trikset må vel være å gjøre vasken med kjerringa. Tre henne på pikken og feie faenskapet over stuegulvet.

Funker spesielt godt hvis dama er av den late potetgulltgumlende typen med ustabil BMI.

Hva gjør man ikke for kjerringa på furiedagen?

Damer som bruker sex i parfrorholdet til pressmiddel kan dra ett av to steder: dit Pepperen Gror eller Hælvete. Fritt valg.

"Damer som bruker sex i parfrorholdet til pressmiddel kan dra ett av to steder: dit Pepperen Gror eller Hælvete. Fritt valg.

- Maglor "

Det kan de gjøre fordi de har klart å få oss til å tro at det stort sett bare er vi menn som har lyst på sex. Mannen må bli mer kostbar og overlegen overfor dama.

Vi ser jo det samme på byen. Damer får seg noe uansett, det er gutta som må jobbe.

Nei, det har ikke noe å bety for om jeg vil ha sex. Herregud det er så tåpelig å bruke sex som maktmiddel på den måten!

Har du ikke lyst å ha sex selv? Vi har mye sex, men det er fordi vi har lyst. Han trenger bare ta den fram så er jeg klar, for jeg har lyst på ham, kroppen hans, ikke en eller annen som suser rundt med moppen.

Om han tar oppvasken eller ikke spiller ingen rolle, jeg gjør mer enn gjerne mine oppgaver hjemme, og han gjør sine -

Det å la sex være et maktmiddel høres jævlig rødstrømpeaktig ut.

Takk gud at jeg ikke er noen rødstrømpe som ikke liker sex.

Annonse

Nei, det har ikke noe å bety for om jeg vil ha sex. Herregud det er så tåpelig å bruke sex som maktmiddel på den måten!

Har du ikke lyst å ha sex selv? Vi har mye sex, men det er fordi vi har lyst. Han trenger bare ta den fram så er jeg klar, for jeg har lyst på ham, kroppen hans, ikke en eller annen som suser rundt med moppen.

Om han tar oppvasken eller ikke spiller ingen rolle, jeg gjør mer enn gjerne mine oppgaver hjemme, og han gjør sine -

Godt å høre, jeg hater kvinnfolk som innfører sexnekt av diverse grunner. *spy*

Gjest Ulvinnen

Øy!

"Takk gud at jeg ikke er noen rødstrømpe som ikke liker sex."

Som forhenværende rødstrømpe bare må jeg protestere ;-)

Man kan være veldig for likestilling og likevel elske sex!

Jeg er også fullstendig i mot at sex skal brukes som maktmiddel.

Forøvrig tror jeg ikke at "sexy mama" er en kvinnesakskvinne, da hadde hun ikke villet betale for sex for den måten.

Øy!

"Takk gud at jeg ikke er noen rødstrømpe som ikke liker sex."

Som forhenværende rødstrømpe bare må jeg protestere ;-)

Man kan være veldig for likestilling og likevel elske sex!

Jeg er også fullstendig i mot at sex skal brukes som maktmiddel.

Forøvrig tror jeg ikke at "sexy mama" er en kvinnesakskvinne, da hadde hun ikke villet betale for sex for den måten.

Ok, jeg tar det til etterretning.

Jeg ble bare så jævla provosert av innlegget. ;P

Gjest Ulvinnen

Ok, jeg tar det til etterretning.

Jeg ble bare så jævla provosert av innlegget. ;P

He he

Selv syns jeg at hovedinnlegget var så tåpelig at jeg ikke gadd å svare. Men jeg klarte ikke å dy meg da jeg så nicket ditt, jeg måtte sjekke hva du skrev.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...