Gå til innhold

Husarbeid kan være seksuellt opphissende!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du forresten sett på msn-meldingen min hva jeg gjorde i går?

:-D

Og har jeg fortalt hva jeg skal i helga? *Juba, juba*

Jeg så msn-meldingen din ja. Og jeg svarte på min egen msn-melding. *S*

Men hva du skal i helgen? Nei det vet jeg ikke. Ååå nå ble jeg nysgjerrig!

Send meg en mail da, til jobbmailen så kan jeg lese det tidligst mulig imorgen. :-)

Nå skal jeg legge meg, og får ikke lest vanlig mail før imorgen kveld ser du.

Snakkes!!

Gjest Ulvinnen

Jeg så msn-meldingen din ja. Og jeg svarte på min egen msn-melding. *S*

Men hva du skal i helgen? Nei det vet jeg ikke. Ååå nå ble jeg nysgjerrig!

Send meg en mail da, til jobbmailen så kan jeg lese det tidligst mulig imorgen. :-)

Nå skal jeg legge meg, og får ikke lest vanlig mail før imorgen kveld ser du.

Snakkes!!

Den msnmeldingen din har jeg ikke sett.

Men jeg skal få sendt deg en mail i løpet av kvelden. Nå er jeg veldig til og fra PC-en her.

laguna1365380434

Nei så faen! Blande kortene på den måten da liksom..Ikke snakk om!

Og dessuten..Skal en liksom ikke få sex heller, om en først har dradd på seg en slask som ikke vasker opp?

De blir _to_ kjipe på meg det, og det ser jeg ikke poenget i! ;-P

Annonse

Gjest et mannebein

Det handler vel mer om at begge stiller opp på hjemmebane slik at overskuddet til å ha sex blir større. Sånn du beskriver det høres det ut som du betaler gubben for å gjøre husarbeid....

"...om du betaler gubben for å gjøre husarbeid...."

enig. Å ha sex bare som en ytelse for ham, vil si at hun ikke regner ham særlig attraktiv for sin egen del. Da gir hun ham lett en ekkelt inntrykk av at hun egentlig vil slippe. Menn er ikke så dumme at de ikke ser koplingen mellom sex og betingelser. Velegnet til å ta tenning fra normale menn.

ylvali1365381015

Trikset må vel være å gjøre vasken med kjerringa. Tre henne på pikken og feie faenskapet over stuegulvet.

Funker spesielt godt hvis dama er av den late potetgulltgumlende typen med ustabil BMI.

Hva gjør man ikke for kjerringa på furiedagen?

Furiedagen du... *skuffa nå*

Overfør dine ellers så oppegående refleksjoner (jmfr aulietråden) til datoen 8.mars...

Du vil kanskje se på alle furiene verden over med forståelse og selv bli litt bisk?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...