Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er ei tjue år gammel jente, som den siste tiden har slitt med oppstøt. De er ikke sure i den forstand, men etter hvert eneste måltid kommer det opp igjen en munnfull, som jeg enten svelger eller spytter ut. Etter noen minutter kommer det på nytt, og slik fortsetter det. Det kan virke som om oppstøtene begynner "på toppen" i magen, og på en måte jobber seg nedover.

Dette har jeg hatt tidligere, men da bare i noen timer av gangen. Nå har jeg hatt det slik sammenhengende siden begynnelsen av februar.

I tillegg har jeg smerter i brystkassen og i ryggen, som jeg antar har med lungene å gjøre, fordi når jeg hever armene over hodet, forsvinner smertene, men de kommer tilbake etter en stund når jeg tar de ned igjen. Det er virkelig vondt!

Er det noen som vet hva dette kan være, eller hvordan jeg kan bli kvitt det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/269459-oppst%C3%B8t-og-smerter-i-brystkassen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest meridianen

Du har problemer nok til å kontakte legen din for å finne ut av dette. Jeg selv sliter med halsbrann, eller brystbrann som jeg kaller det. Tror både du og jeg har samme problemet. Lukke muskelen til mavesekken er svak. På meg selv så kjenner jeg dette både i brystet og i ryggen. Så kanskje det er det samme som er årsaken (lukkemuskelen) i dine plager. Det kan på deg også være klaffen fra mavesekk og videre som er problemet. Få deg en sjekk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...