Gjest trew Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Heisann, det med at de over 2 meter dør så ung har jeg litt vanskeligheter med å tro. Jeg er selv ca 1,95 og kjenner 2 stk som er over 2 meter. Jeg trur at det ville komme som ett sjokk for dem at de skulle dø så ung. Han ene er nå 32 år og frisk som bare det. (han knuser meg i løping ihvertfall). Jeg har hørt myter om at høye personer dør unge, men dette har jeg aldri hørt at er bekreftet og jeg tar det som vissvass av personer som ikke vet bedre. (dette kommer sikkert av at verdens høyest døde ung, ca 24 år, men han hadde en sykdom som bidro til dette). Jeg vil råde deg til å be læreren din komme opp med dokumentasjon med en gang, eller så får han holde kjeft med slike myter. For dette skaper usikkerheter hos dem det kan gjelde. Gled deg heller over høyden din og ignorer slike mennesker som ikke vet hva de prater om. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2695-h%C3%B8y-nok/page/2/#findComment-9855 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trew Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Heisann, det med at de over 2 meter dør så ung har jeg litt vanskeligheter med å tro. Jeg er selv ca 1,95 og kjenner 2 stk som er over 2 meter. Jeg trur at det ville komme som ett sjokk for dem at de skulle dø så ung. Han ene er nå 32 år og frisk som bare det. (han knuser meg i løping ihvertfall). Jeg har hørt myter om at høye personer dør unge, men dette har jeg aldri hørt at er bekreftet og jeg tar det som vissvass av personer som ikke vet bedre. (dette kommer sikkert av at verdens høyest døde ung, ca 24 år, men han hadde en sykdom som bidro til dette). Jeg vil råde deg til å be læreren din komme opp med dokumentasjon med en gang, eller så får han holde kjeft med slike myter. For dette skaper usikkerheter hos dem det kan gjelde. Gled deg heller over høyden din og ignorer slike mennesker som ikke vet hva de prater om. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2695-h%C3%B8y-nok/page/2/#findComment-10959 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trew Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Heisann, det med at de over 2 meter dør så ung har jeg litt vanskeligheter med å tro. Jeg er selv ca 1,95 og kjenner 2 stk som er over 2 meter. Jeg trur at det ville komme som ett sjokk for dem at de skulle dø så ung. Han ene er nå 32 år og frisk som bare det. (han knuser meg i løping ihvertfall). Jeg har hørt myter om at høye personer dør unge, men dette har jeg aldri hørt at er bekreftet og jeg tar det som vissvass av personer som ikke vet bedre. (dette kommer sikkert av at verdens høyest døde ung, ca 24 år, men han hadde en sykdom som bidro til dette). Jeg vil råde deg til å be læreren din komme opp med dokumentasjon med en gang, eller så får han holde kjeft med slike myter. For dette skaper usikkerheter hos dem det kan gjelde. Gled deg heller over høyden din og ignorer slike mennesker som ikke vet hva de prater om. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2695-h%C3%B8y-nok/page/2/#findComment-12063 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trew Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Heisann, det med at de over 2 meter dør så ung har jeg litt vanskeligheter med å tro. Jeg er selv ca 1,95 og kjenner 2 stk som er over 2 meter. Jeg trur at det ville komme som ett sjokk for dem at de skulle dø så ung. Han ene er nå 32 år og frisk som bare det. (han knuser meg i løping ihvertfall). Jeg har hørt myter om at høye personer dør unge, men dette har jeg aldri hørt at er bekreftet og jeg tar det som vissvass av personer som ikke vet bedre. (dette kommer sikkert av at verdens høyest døde ung, ca 24 år, men han hadde en sykdom som bidro til dette). Jeg vil råde deg til å be læreren din komme opp med dokumentasjon med en gang, eller så får han holde kjeft med slike myter. For dette skaper usikkerheter hos dem det kan gjelde. Gled deg heller over høyden din og ignorer slike mennesker som ikke vet hva de prater om. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2695-h%C3%B8y-nok/page/2/#findComment-13167 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trew Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Heisann, det med at de over 2 meter dør så ung har jeg litt vanskeligheter med å tro. Jeg er selv ca 1,95 og kjenner 2 stk som er over 2 meter. Jeg trur at det ville komme som ett sjokk for dem at de skulle dø så ung. Han ene er nå 32 år og frisk som bare det. (han knuser meg i løping ihvertfall). Jeg har hørt myter om at høye personer dør unge, men dette har jeg aldri hørt at er bekreftet og jeg tar det som vissvass av personer som ikke vet bedre. (dette kommer sikkert av at verdens høyest døde ung, ca 24 år, men han hadde en sykdom som bidro til dette). Jeg vil råde deg til å be læreren din komme opp med dokumentasjon med en gang, eller så får han holde kjeft med slike myter. For dette skaper usikkerheter hos dem det kan gjelde. Gled deg heller over høyden din og ignorer slike mennesker som ikke vet hva de prater om. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2695-h%C3%B8y-nok/page/2/#findComment-14271 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trew Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Heisann, det med at de over 2 meter dør så ung har jeg litt vanskeligheter med å tro. Jeg er selv ca 1,95 og kjenner 2 stk som er over 2 meter. Jeg trur at det ville komme som ett sjokk for dem at de skulle dø så ung. Han ene er nå 32 år og frisk som bare det. (han knuser meg i løping ihvertfall). Jeg har hørt myter om at høye personer dør unge, men dette har jeg aldri hørt at er bekreftet og jeg tar det som vissvass av personer som ikke vet bedre. (dette kommer sikkert av at verdens høyest døde ung, ca 24 år, men han hadde en sykdom som bidro til dette). Jeg vil råde deg til å be læreren din komme opp med dokumentasjon med en gang, eller så får han holde kjeft med slike myter. For dette skaper usikkerheter hos dem det kan gjelde. Gled deg heller over høyden din og ignorer slike mennesker som ikke vet hva de prater om. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2695-h%C3%B8y-nok/page/2/#findComment-15375 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trew Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Heisann, det med at de over 2 meter dør så ung har jeg litt vanskeligheter med å tro. Jeg er selv ca 1,95 og kjenner 2 stk som er over 2 meter. Jeg trur at det ville komme som ett sjokk for dem at de skulle dø så ung. Han ene er nå 32 år og frisk som bare det. (han knuser meg i løping ihvertfall). Jeg har hørt myter om at høye personer dør unge, men dette har jeg aldri hørt at er bekreftet og jeg tar det som vissvass av personer som ikke vet bedre. (dette kommer sikkert av at verdens høyest døde ung, ca 24 år, men han hadde en sykdom som bidro til dette). Jeg vil råde deg til å be læreren din komme opp med dokumentasjon med en gang, eller så får han holde kjeft med slike myter. For dette skaper usikkerheter hos dem det kan gjelde. Gled deg heller over høyden din og ignorer slike mennesker som ikke vet hva de prater om. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2695-h%C3%B8y-nok/page/2/#findComment-16479 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trew Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Heisann, det med at de over 2 meter dør så ung har jeg litt vanskeligheter med å tro. Jeg er selv ca 1,95 og kjenner 2 stk som er over 2 meter. Jeg trur at det ville komme som ett sjokk for dem at de skulle dø så ung. Han ene er nå 32 år og frisk som bare det. (han knuser meg i løping ihvertfall). Jeg har hørt myter om at høye personer dør unge, men dette har jeg aldri hørt at er bekreftet og jeg tar det som vissvass av personer som ikke vet bedre. (dette kommer sikkert av at verdens høyest døde ung, ca 24 år, men han hadde en sykdom som bidro til dette). Jeg vil råde deg til å be læreren din komme opp med dokumentasjon med en gang, eller så får han holde kjeft med slike myter. For dette skaper usikkerheter hos dem det kan gjelde. Gled deg heller over høyden din og ignorer slike mennesker som ikke vet hva de prater om. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2695-h%C3%B8y-nok/page/2/#findComment-17583 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trew Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Heisann, det med at de over 2 meter dør så ung har jeg litt vanskeligheter med å tro. Jeg er selv ca 1,95 og kjenner 2 stk som er over 2 meter. Jeg trur at det ville komme som ett sjokk for dem at de skulle dø så ung. Han ene er nå 32 år og frisk som bare det. (han knuser meg i løping ihvertfall). Jeg har hørt myter om at høye personer dør unge, men dette har jeg aldri hørt at er bekreftet og jeg tar det som vissvass av personer som ikke vet bedre. (dette kommer sikkert av at verdens høyest døde ung, ca 24 år, men han hadde en sykdom som bidro til dette). Jeg vil råde deg til å be læreren din komme opp med dokumentasjon med en gang, eller så får han holde kjeft med slike myter. For dette skaper usikkerheter hos dem det kan gjelde. Gled deg heller over høyden din og ignorer slike mennesker som ikke vet hva de prater om. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2695-h%C3%B8y-nok/page/2/#findComment-18687 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trew Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Heisann, det med at de over 2 meter dør så ung har jeg litt vanskeligheter med å tro. Jeg er selv ca 1,95 og kjenner 2 stk som er over 2 meter. Jeg trur at det ville komme som ett sjokk for dem at de skulle dø så ung. Han ene er nå 32 år og frisk som bare det. (han knuser meg i løping ihvertfall). Jeg har hørt myter om at høye personer dør unge, men dette har jeg aldri hørt at er bekreftet og jeg tar det som vissvass av personer som ikke vet bedre. (dette kommer sikkert av at verdens høyest døde ung, ca 24 år, men han hadde en sykdom som bidro til dette). Jeg vil råde deg til å be læreren din komme opp med dokumentasjon med en gang, eller så får han holde kjeft med slike myter. For dette skaper usikkerheter hos dem det kan gjelde. Gled deg heller over høyden din og ignorer slike mennesker som ikke vet hva de prater om. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2695-h%C3%B8y-nok/page/2/#findComment-19791 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trew Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Heisann, det med at de over 2 meter dør så ung har jeg litt vanskeligheter med å tro. Jeg er selv ca 1,95 og kjenner 2 stk som er over 2 meter. Jeg trur at det ville komme som ett sjokk for dem at de skulle dø så ung. Han ene er nå 32 år og frisk som bare det. (han knuser meg i løping ihvertfall). Jeg har hørt myter om at høye personer dør unge, men dette har jeg aldri hørt at er bekreftet og jeg tar det som vissvass av personer som ikke vet bedre. (dette kommer sikkert av at verdens høyest døde ung, ca 24 år, men han hadde en sykdom som bidro til dette). Jeg vil råde deg til å be læreren din komme opp med dokumentasjon med en gang, eller så får han holde kjeft med slike myter. For dette skaper usikkerheter hos dem det kan gjelde. Gled deg heller over høyden din og ignorer slike mennesker som ikke vet hva de prater om. Jeg svarte vel ikke på spørsmålet ditt i mitt forrige innlegg. Jeg kan ikke si om veksten din er ferdig ennå. Men jeg vet at du kan stoppe veksten din. Men dette må du gå til en lege, ikke her inne, for å få ordnet. Legen vil kunne bedre si om det er fare for at du vokser deg høyere og om du trenger medinisering for å stoppe veksten. Jeg var selv på nippet til å måtte stoppe veksten min mye grunnet siden jeg utviklet ryggproblemer av ekstrem rask vekst i en periode. Jeg slapp det siden veksten stoppet, men jeg fikk da vite at dette er fullt muligt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2695-h%C3%B8y-nok/page/2/#findComment-9861 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trew Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Heisann, det med at de over 2 meter dør så ung har jeg litt vanskeligheter med å tro. Jeg er selv ca 1,95 og kjenner 2 stk som er over 2 meter. Jeg trur at det ville komme som ett sjokk for dem at de skulle dø så ung. Han ene er nå 32 år og frisk som bare det. (han knuser meg i løping ihvertfall). Jeg har hørt myter om at høye personer dør unge, men dette har jeg aldri hørt at er bekreftet og jeg tar det som vissvass av personer som ikke vet bedre. (dette kommer sikkert av at verdens høyest døde ung, ca 24 år, men han hadde en sykdom som bidro til dette). Jeg vil råde deg til å be læreren din komme opp med dokumentasjon med en gang, eller så får han holde kjeft med slike myter. For dette skaper usikkerheter hos dem det kan gjelde. Gled deg heller over høyden din og ignorer slike mennesker som ikke vet hva de prater om. Jeg svarte vel ikke på spørsmålet ditt i mitt forrige innlegg. Jeg kan ikke si om veksten din er ferdig ennå. Men jeg vet at du kan stoppe veksten din. Men dette må du gå til en lege, ikke her inne, for å få ordnet. Legen vil kunne bedre si om det er fare for at du vokser deg høyere og om du trenger medinisering for å stoppe veksten. Jeg var selv på nippet til å måtte stoppe veksten min mye grunnet siden jeg utviklet ryggproblemer av ekstrem rask vekst i en periode. Jeg slapp det siden veksten stoppet, men jeg fikk da vite at dette er fullt muligt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2695-h%C3%B8y-nok/page/2/#findComment-10965 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trew Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Heisann, det med at de over 2 meter dør så ung har jeg litt vanskeligheter med å tro. Jeg er selv ca 1,95 og kjenner 2 stk som er over 2 meter. Jeg trur at det ville komme som ett sjokk for dem at de skulle dø så ung. Han ene er nå 32 år og frisk som bare det. (han knuser meg i løping ihvertfall). Jeg har hørt myter om at høye personer dør unge, men dette har jeg aldri hørt at er bekreftet og jeg tar det som vissvass av personer som ikke vet bedre. (dette kommer sikkert av at verdens høyest døde ung, ca 24 år, men han hadde en sykdom som bidro til dette). Jeg vil råde deg til å be læreren din komme opp med dokumentasjon med en gang, eller så får han holde kjeft med slike myter. For dette skaper usikkerheter hos dem det kan gjelde. Gled deg heller over høyden din og ignorer slike mennesker som ikke vet hva de prater om. Jeg svarte vel ikke på spørsmålet ditt i mitt forrige innlegg. Jeg kan ikke si om veksten din er ferdig ennå. Men jeg vet at du kan stoppe veksten din. Men dette må du gå til en lege, ikke her inne, for å få ordnet. Legen vil kunne bedre si om det er fare for at du vokser deg høyere og om du trenger medinisering for å stoppe veksten. Jeg var selv på nippet til å måtte stoppe veksten min mye grunnet siden jeg utviklet ryggproblemer av ekstrem rask vekst i en periode. Jeg slapp det siden veksten stoppet, men jeg fikk da vite at dette er fullt muligt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2695-h%C3%B8y-nok/page/2/#findComment-12069 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trew Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Heisann, det med at de over 2 meter dør så ung har jeg litt vanskeligheter med å tro. Jeg er selv ca 1,95 og kjenner 2 stk som er over 2 meter. Jeg trur at det ville komme som ett sjokk for dem at de skulle dø så ung. Han ene er nå 32 år og frisk som bare det. (han knuser meg i løping ihvertfall). Jeg har hørt myter om at høye personer dør unge, men dette har jeg aldri hørt at er bekreftet og jeg tar det som vissvass av personer som ikke vet bedre. (dette kommer sikkert av at verdens høyest døde ung, ca 24 år, men han hadde en sykdom som bidro til dette). Jeg vil råde deg til å be læreren din komme opp med dokumentasjon med en gang, eller så får han holde kjeft med slike myter. For dette skaper usikkerheter hos dem det kan gjelde. Gled deg heller over høyden din og ignorer slike mennesker som ikke vet hva de prater om. Jeg svarte vel ikke på spørsmålet ditt i mitt forrige innlegg. Jeg kan ikke si om veksten din er ferdig ennå. Men jeg vet at du kan stoppe veksten din. Men dette må du gå til en lege, ikke her inne, for å få ordnet. Legen vil kunne bedre si om det er fare for at du vokser deg høyere og om du trenger medinisering for å stoppe veksten. Jeg var selv på nippet til å måtte stoppe veksten min mye grunnet siden jeg utviklet ryggproblemer av ekstrem rask vekst i en periode. Jeg slapp det siden veksten stoppet, men jeg fikk da vite at dette er fullt muligt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2695-h%C3%B8y-nok/page/2/#findComment-13173 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trew Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Heisann, det med at de over 2 meter dør så ung har jeg litt vanskeligheter med å tro. Jeg er selv ca 1,95 og kjenner 2 stk som er over 2 meter. Jeg trur at det ville komme som ett sjokk for dem at de skulle dø så ung. Han ene er nå 32 år og frisk som bare det. (han knuser meg i løping ihvertfall). Jeg har hørt myter om at høye personer dør unge, men dette har jeg aldri hørt at er bekreftet og jeg tar det som vissvass av personer som ikke vet bedre. (dette kommer sikkert av at verdens høyest døde ung, ca 24 år, men han hadde en sykdom som bidro til dette). Jeg vil råde deg til å be læreren din komme opp med dokumentasjon med en gang, eller så får han holde kjeft med slike myter. For dette skaper usikkerheter hos dem det kan gjelde. Gled deg heller over høyden din og ignorer slike mennesker som ikke vet hva de prater om. Jeg svarte vel ikke på spørsmålet ditt i mitt forrige innlegg. Jeg kan ikke si om veksten din er ferdig ennå. Men jeg vet at du kan stoppe veksten din. Men dette må du gå til en lege, ikke her inne, for å få ordnet. Legen vil kunne bedre si om det er fare for at du vokser deg høyere og om du trenger medinisering for å stoppe veksten. Jeg var selv på nippet til å måtte stoppe veksten min mye grunnet siden jeg utviklet ryggproblemer av ekstrem rask vekst i en periode. Jeg slapp det siden veksten stoppet, men jeg fikk da vite at dette er fullt muligt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2695-h%C3%B8y-nok/page/2/#findComment-14277 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trew Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Heisann, det med at de over 2 meter dør så ung har jeg litt vanskeligheter med å tro. Jeg er selv ca 1,95 og kjenner 2 stk som er over 2 meter. Jeg trur at det ville komme som ett sjokk for dem at de skulle dø så ung. Han ene er nå 32 år og frisk som bare det. (han knuser meg i løping ihvertfall). Jeg har hørt myter om at høye personer dør unge, men dette har jeg aldri hørt at er bekreftet og jeg tar det som vissvass av personer som ikke vet bedre. (dette kommer sikkert av at verdens høyest døde ung, ca 24 år, men han hadde en sykdom som bidro til dette). Jeg vil råde deg til å be læreren din komme opp med dokumentasjon med en gang, eller så får han holde kjeft med slike myter. For dette skaper usikkerheter hos dem det kan gjelde. Gled deg heller over høyden din og ignorer slike mennesker som ikke vet hva de prater om. Jeg svarte vel ikke på spørsmålet ditt i mitt forrige innlegg. Jeg kan ikke si om veksten din er ferdig ennå. Men jeg vet at du kan stoppe veksten din. Men dette må du gå til en lege, ikke her inne, for å få ordnet. Legen vil kunne bedre si om det er fare for at du vokser deg høyere og om du trenger medinisering for å stoppe veksten. Jeg var selv på nippet til å måtte stoppe veksten min mye grunnet siden jeg utviklet ryggproblemer av ekstrem rask vekst i en periode. Jeg slapp det siden veksten stoppet, men jeg fikk da vite at dette er fullt muligt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2695-h%C3%B8y-nok/page/2/#findComment-15381 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trew Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Heisann, det med at de over 2 meter dør så ung har jeg litt vanskeligheter med å tro. Jeg er selv ca 1,95 og kjenner 2 stk som er over 2 meter. Jeg trur at det ville komme som ett sjokk for dem at de skulle dø så ung. Han ene er nå 32 år og frisk som bare det. (han knuser meg i løping ihvertfall). Jeg har hørt myter om at høye personer dør unge, men dette har jeg aldri hørt at er bekreftet og jeg tar det som vissvass av personer som ikke vet bedre. (dette kommer sikkert av at verdens høyest døde ung, ca 24 år, men han hadde en sykdom som bidro til dette). Jeg vil råde deg til å be læreren din komme opp med dokumentasjon med en gang, eller så får han holde kjeft med slike myter. For dette skaper usikkerheter hos dem det kan gjelde. Gled deg heller over høyden din og ignorer slike mennesker som ikke vet hva de prater om. Jeg svarte vel ikke på spørsmålet ditt i mitt forrige innlegg. Jeg kan ikke si om veksten din er ferdig ennå. Men jeg vet at du kan stoppe veksten din. Men dette må du gå til en lege, ikke her inne, for å få ordnet. Legen vil kunne bedre si om det er fare for at du vokser deg høyere og om du trenger medinisering for å stoppe veksten. Jeg var selv på nippet til å måtte stoppe veksten min mye grunnet siden jeg utviklet ryggproblemer av ekstrem rask vekst i en periode. Jeg slapp det siden veksten stoppet, men jeg fikk da vite at dette er fullt muligt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2695-h%C3%B8y-nok/page/2/#findComment-16485 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trew Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Heisann, det med at de over 2 meter dør så ung har jeg litt vanskeligheter med å tro. Jeg er selv ca 1,95 og kjenner 2 stk som er over 2 meter. Jeg trur at det ville komme som ett sjokk for dem at de skulle dø så ung. Han ene er nå 32 år og frisk som bare det. (han knuser meg i løping ihvertfall). Jeg har hørt myter om at høye personer dør unge, men dette har jeg aldri hørt at er bekreftet og jeg tar det som vissvass av personer som ikke vet bedre. (dette kommer sikkert av at verdens høyest døde ung, ca 24 år, men han hadde en sykdom som bidro til dette). Jeg vil råde deg til å be læreren din komme opp med dokumentasjon med en gang, eller så får han holde kjeft med slike myter. For dette skaper usikkerheter hos dem det kan gjelde. Gled deg heller over høyden din og ignorer slike mennesker som ikke vet hva de prater om. Jeg svarte vel ikke på spørsmålet ditt i mitt forrige innlegg. Jeg kan ikke si om veksten din er ferdig ennå. Men jeg vet at du kan stoppe veksten din. Men dette må du gå til en lege, ikke her inne, for å få ordnet. Legen vil kunne bedre si om det er fare for at du vokser deg høyere og om du trenger medinisering for å stoppe veksten. Jeg var selv på nippet til å måtte stoppe veksten min mye grunnet siden jeg utviklet ryggproblemer av ekstrem rask vekst i en periode. Jeg slapp det siden veksten stoppet, men jeg fikk da vite at dette er fullt muligt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2695-h%C3%B8y-nok/page/2/#findComment-17589 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trew Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Heisann, det med at de over 2 meter dør så ung har jeg litt vanskeligheter med å tro. Jeg er selv ca 1,95 og kjenner 2 stk som er over 2 meter. Jeg trur at det ville komme som ett sjokk for dem at de skulle dø så ung. Han ene er nå 32 år og frisk som bare det. (han knuser meg i løping ihvertfall). Jeg har hørt myter om at høye personer dør unge, men dette har jeg aldri hørt at er bekreftet og jeg tar det som vissvass av personer som ikke vet bedre. (dette kommer sikkert av at verdens høyest døde ung, ca 24 år, men han hadde en sykdom som bidro til dette). Jeg vil råde deg til å be læreren din komme opp med dokumentasjon med en gang, eller så får han holde kjeft med slike myter. For dette skaper usikkerheter hos dem det kan gjelde. Gled deg heller over høyden din og ignorer slike mennesker som ikke vet hva de prater om. Jeg svarte vel ikke på spørsmålet ditt i mitt forrige innlegg. Jeg kan ikke si om veksten din er ferdig ennå. Men jeg vet at du kan stoppe veksten din. Men dette må du gå til en lege, ikke her inne, for å få ordnet. Legen vil kunne bedre si om det er fare for at du vokser deg høyere og om du trenger medinisering for å stoppe veksten. Jeg var selv på nippet til å måtte stoppe veksten min mye grunnet siden jeg utviklet ryggproblemer av ekstrem rask vekst i en periode. Jeg slapp det siden veksten stoppet, men jeg fikk da vite at dette er fullt muligt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2695-h%C3%B8y-nok/page/2/#findComment-18693 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trew Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Heisann, det med at de over 2 meter dør så ung har jeg litt vanskeligheter med å tro. Jeg er selv ca 1,95 og kjenner 2 stk som er over 2 meter. Jeg trur at det ville komme som ett sjokk for dem at de skulle dø så ung. Han ene er nå 32 år og frisk som bare det. (han knuser meg i løping ihvertfall). Jeg har hørt myter om at høye personer dør unge, men dette har jeg aldri hørt at er bekreftet og jeg tar det som vissvass av personer som ikke vet bedre. (dette kommer sikkert av at verdens høyest døde ung, ca 24 år, men han hadde en sykdom som bidro til dette). Jeg vil råde deg til å be læreren din komme opp med dokumentasjon med en gang, eller så får han holde kjeft med slike myter. For dette skaper usikkerheter hos dem det kan gjelde. Gled deg heller over høyden din og ignorer slike mennesker som ikke vet hva de prater om. Jeg svarte vel ikke på spørsmålet ditt i mitt forrige innlegg. Jeg kan ikke si om veksten din er ferdig ennå. Men jeg vet at du kan stoppe veksten din. Men dette må du gå til en lege, ikke her inne, for å få ordnet. Legen vil kunne bedre si om det er fare for at du vokser deg høyere og om du trenger medinisering for å stoppe veksten. Jeg var selv på nippet til å måtte stoppe veksten min mye grunnet siden jeg utviklet ryggproblemer av ekstrem rask vekst i en periode. Jeg slapp det siden veksten stoppet, men jeg fikk da vite at dette er fullt muligt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2695-h%C3%B8y-nok/page/2/#findComment-19797 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.