Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• creature

25

• Thilla

8

• muriel

7

• tzatziki1365380058

6

Gjest Nei - ikke i dag

Det er akkurat sånn jeg føler det ovenfor han her og. Følelsene for han har vært der i 12 år. ser han veldig sjeldent, men hver gang blusser de like mye opp. Vi har hatt mye kontakt nå i forkant og ettertid at vi hadde sex, og det har nok gjort sitt til at følelsene har vært sterkere.Og jeg vil snakke med han hver dag, men vi har ikke gjort det de siste dagene nå... Helt utrolig at en person skal kunne ha så innvirkninger på følelsene... Godt å høre at flere har noe av det samme.

Som jeg sa så er jeg singel nå. Noe av grunnen frykter jeg er følelsene for han.

(Men vi har hatt et par andre alvorlige problem også altså.....)

Og dette midt oppi familieliv med barn og alt:-/

Som jeg sa så er jeg singel nå. Noe av grunnen frykter jeg er følelsene for han.

(Men vi har hatt et par andre alvorlige problem også altså.....)

Og dette midt oppi familieliv med barn og alt:-/

Huff det var leit å høre. Det som er med meg er at jeg vet at vi aldri kunne vært sammen. Og jeg vil ikke bytte han ut med mannen min. Men han ligger i underbevistheten og spretter frem ved gjevne mellomrom. Når vi var sammen sist sa han at den "greia" vi ha alltid kommer til å være der og det er jeg og helt sikker på. Han vet ikke at jeg har mer følelser for han, men jeg er fristet til å si det til han. Kanskje han da skjønner at vi må holde avstand så vi ikke roter oss borti enda mer.. hva tror du?

Du har helt rett. Det er helt jævlig gjort av oss begge. Jeg må nok leve med dette som min/vår hemmelighet.

Det vil få enorme konsekvenser om det kommer ut, fullstendig klar over det. Men det er noe med han jeg ikke klarer å få ut av hode... Huff

Du klarer selvsagt å få ham ut av hodet hvis du går inn for det.

Jeg har selv en gammel flamme som jeg har møtt med lange mellomrom. I mitt tilfelle har jeg vel møtt ham i perioder der ekteskapet har vært nede i en dårlig periode også. Og denne gamle flammen har absolutt vekket følelser i meg, men som jeg har nektet meg selv å handle på. Jeg har ikke fortalt gamle-flammen om hvilke følelser han har vekket i meg, bare dagdrømt for meg selv i en periode, til jeg har kommet over det igjen.

Sier ikke dette for å virke perfekt, jeg er bare glad jeg unngikk å sette meg i en situasjon der jeg kunne ha mistet hodet og glemt konsekvensene... Selv om du altså har gått lenger, så tror jeg du kan komme over ham hvis du bare sørger for å ha minimal kontakt med ham, og aldri mer alene, noensinne. Og som mrxx og andre sier, tenk på konsekvensene hvis det kommer ut.

Nå har du fortsatt muligheten til å beholde mannen din, og ikke minst en fin familie for barna dine.

Det kan diskuteres hvor riktig det er å ikke si noe om utroskap til partneren, men i ditt tilfelle tror jeg det vil være det beste for alle. Nå er det kun du selv som sitter igjen med det vonde og vanskelige, ikke mann og barn.

Jobb med deg selv, bestem deg fornuftsmessig først at du VIL komme over denne flammen. Gir du ikke næring til bålet, så vil det etter hvert slukke. Men som jeg skrev over, tro ikke at du noensinne igjen kan/bør være alene med denne fyren, til det er det for mye på spill.

tzatziki1365380058

"Hva du skal gjøre? Gå fra mannen din.

Ærlig talt. Jeg hadde ikke svart det samme om du hadde vært utro, angret og vært ferdig med det. Men når du sier at du ikke angrer og i tillegg kunne tenke deg å gjøre det igjen, så skjønner jeg ikke hva du spør etter. Mannen din fortjener garantert noe mye bedre enn ei som hopper til sengs med kameratens hans uten å føle anger etterpå.

- Det er min mening

"

Godt sagt. Som mann blir jeg så utrolig trist av å lese slike episoder som dette. Kan jo aldri være trygg på partneren sin. Kanskje er kjæresten min også slik?

Som mann blir du trist og vet ikke om du kan stole på partneren din???

Hva mener du egentlig med det?

Tror du virkelig at menn generelt har mindre grunn til å stole på partneren din enn kvinner har? Og leser du det ut av dette ene innlegget?

Du klarer selvsagt å få ham ut av hodet hvis du går inn for det.

Jeg har selv en gammel flamme som jeg har møtt med lange mellomrom. I mitt tilfelle har jeg vel møtt ham i perioder der ekteskapet har vært nede i en dårlig periode også. Og denne gamle flammen har absolutt vekket følelser i meg, men som jeg har nektet meg selv å handle på. Jeg har ikke fortalt gamle-flammen om hvilke følelser han har vekket i meg, bare dagdrømt for meg selv i en periode, til jeg har kommet over det igjen.

Sier ikke dette for å virke perfekt, jeg er bare glad jeg unngikk å sette meg i en situasjon der jeg kunne ha mistet hodet og glemt konsekvensene... Selv om du altså har gått lenger, så tror jeg du kan komme over ham hvis du bare sørger for å ha minimal kontakt med ham, og aldri mer alene, noensinne. Og som mrxx og andre sier, tenk på konsekvensene hvis det kommer ut.

Nå har du fortsatt muligheten til å beholde mannen din, og ikke minst en fin familie for barna dine.

Det kan diskuteres hvor riktig det er å ikke si noe om utroskap til partneren, men i ditt tilfelle tror jeg det vil være det beste for alle. Nå er det kun du selv som sitter igjen med det vonde og vanskelige, ikke mann og barn.

Jobb med deg selv, bestem deg fornuftsmessig først at du VIL komme over denne flammen. Gir du ikke næring til bålet, så vil det etter hvert slukke. Men som jeg skrev over, tro ikke at du noensinne igjen kan/bør være alene med denne fyren, til det er det for mye på spill.

Tusen takk for et veldig godt svar. Jeg må leve med dette selv. I dette tilfellet tror jeg og at ærlighet ikke varer lengst. Mannen min har og sagt at om jeg noen sinne skulle være utro og vil beholde han må jeg aldri si det. Det vil ødelegge alt. Barna våre fortjener en hel og fin familie, og jeg vet at denne flammen ikke er verdt noenting i forhold til det. Det er spenningen ved han som jeg må jobbe med. Jeg må få "bålet til å slukke" som du skriver. Og det kan jeg kun gjøre selv. Takk for gode råd..

Annonse

Gjest Nei - ikke i dag

Huff det var leit å høre. Det som er med meg er at jeg vet at vi aldri kunne vært sammen. Og jeg vil ikke bytte han ut med mannen min. Men han ligger i underbevistheten og spretter frem ved gjevne mellomrom. Når vi var sammen sist sa han at den "greia" vi ha alltid kommer til å være der og det er jeg og helt sikker på. Han vet ikke at jeg har mer følelser for han, men jeg er fristet til å si det til han. Kanskje han da skjønner at vi må holde avstand så vi ikke roter oss borti enda mer.. hva tror du?

Vanskelig dette her.

Men om du sier at det er helt uaktuelt for deg å være sammen men han, så må du jo kutte han ut.

Sann litt på si fungerer aldri i lengden. Det blir oppdaget.

Synes du bør fortelle han det så han også kan hjelpe deg med å holde avstand.

Gjest creatur1

Som mann blir du trist og vet ikke om du kan stole på partneren din???

Hva mener du egentlig med det?

Tror du virkelig at menn generelt har mindre grunn til å stole på partneren din enn kvinner har? Og leser du det ut av dette ene innlegget?

Hva, tror du menn er mer utro enn kvinner!? Trodde alle visste at kvinner er mer utro statistisk sett.

tzatziki1365380058

Er du mann eller dame?!

Og svar helt ærlig: Tror du menn er mer utro enn damer? Hvorfor?

Jeg er dame. Og jeg aner ikke hvem som er mest utro. Tipper det er noenlunde likt fordelt. Vær grei og vis meg den "helt klare statistikken" din, da.

Vanskelig dette her.

Men om du sier at det er helt uaktuelt for deg å være sammen men han, så må du jo kutte han ut.

Sann litt på si fungerer aldri i lengden. Det blir oppdaget.

Synes du bør fortelle han det så han også kan hjelpe deg med å holde avstand.

Poenget er vel at hvis hun forteller han det, så gjør han det slutt.

Annonse

Gjest forstår det virkelig ikke!

hvordan klarer dere å gå bak ryggen på dem dere er gift med! greit, jeg er kanske ung og ugift, men å gjøre noe slikt er helt fjernt for meg...hvordan klarer dere å komme hjem å late som ingentng? og ikke minst ha sex me ektemennene deres! jeg er i sjokk men virker som du "Thilla" var det og, me desverre, gjort er gjort!! stakkars mennene deres!

må da kunne slippe dere ut av huset uten at dere må rive av dere buksa

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...