Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• creature

25

• Thilla

8

• muriel

7

• tzatziki1365380058

6

Du har vel rett i at man ikke kan vite hva man hadde gjort.

Men jeg håper og tror at jeg hadde kastet dama på hodet og ræva ut av forholdet. 2/3 av alle damer er tross alt aldri utro, og jeg fortjener absolutt en dame som tilhører de to ypperste tredelene.

Men om dama var en god mor til flere felles barn. Om dere hadde en god hverdag sammen. Og om det dreide seg om en tåpelig one night stand og ikke et langvarig forhold og bedrag. Om hun var villi til å gå i seg selv på en oppriktig måte.

Da kan det hende at du tross alt ville synes at det mest vettuge og det du var mest tjent med var å gi forholdet en ny sjanse.

Jeg har stor respekt for de som velger å holde fast ved en utro partner som oppriktig ønsker å bli trofast igjen. Men jeg har selvsagt også all mulig forståelse for de som ikke ønsker å fortsette et slikt samliv.

mvh

Men om dama var en god mor til flere felles barn. Om dere hadde en god hverdag sammen. Og om det dreide seg om en tåpelig one night stand og ikke et langvarig forhold og bedrag. Om hun var villi til å gå i seg selv på en oppriktig måte.

Da kan det hende at du tross alt ville synes at det mest vettuge og det du var mest tjent med var å gi forholdet en ny sjanse.

Jeg har stor respekt for de som velger å holde fast ved en utro partner som oppriktig ønsker å bli trofast igjen. Men jeg har selvsagt også all mulig forståelse for de som ikke ønsker å fortsette et slikt samliv.

mvh

En gang utro alltid utro. Hun har vist at hun ikke er så glad i meg som hun bør være. Er det barn inne i bildet er det fryktelig synd. Men forholdet ville aldri kunne bli godt igjen. Spørsmålet er hva som er best for barna - at foreldrene skilles eller å leve sammen med to foreldre som ikke er glad i hverandre.

Dama i denne tråden angrer ikke engang, og ville gjort det samme igjen.

En gang utro alltid utro. Hun har vist at hun ikke er så glad i meg som hun bør være. Er det barn inne i bildet er det fryktelig synd. Men forholdet ville aldri kunne bli godt igjen. Spørsmålet er hva som er best for barna - at foreldrene skilles eller å leve sammen med to foreldre som ikke er glad i hverandre.

Dama i denne tråden angrer ikke engang, og ville gjort det samme igjen.

Dama i denne tråden viser ikke mange holdninger som er verdt å satse videre på...

Men på generelt grunnlag er jeg ikke enig i at en gang utro, alltid utro. Men at mange ikke klarer å bygge ny tillit etter et slikt svik er ikke det spro vanskelig å forstå eller akseptere.

Samtidig vet jeg om folk som er glade for at de plukket opp bitene og gikk videre sammen.

mvh

Dama i denne tråden viser ikke mange holdninger som er verdt å satse videre på...

Men på generelt grunnlag er jeg ikke enig i at en gang utro, alltid utro. Men at mange ikke klarer å bygge ny tillit etter et slikt svik er ikke det spro vanskelig å forstå eller akseptere.

Samtidig vet jeg om folk som er glade for at de plukket opp bitene og gikk videre sammen.

mvh

Er jo ikke garantert at man vil være utro igjen. men jeg tror sperren er mindre for å gjenga faenskapen.

Vet også om et tilfelle der dama maser på mannen om at de skal ha sex med andre par. Hva synes du om dette?

• 4 uker senere...

Annonse

nøffgakkmøbææ

Jeg synes faktisk mannen har krav på å få vite om at kona har vært utro, er du ikke enig? SLik hemmeligholding gjør meg kvalm.

Jeg fortalte eksen følgende mens jeg så henne dypt i øynene: "Hvis du noengang skulle finne på å være utro, bør du aldri fortelle meg det hvis du vil beholde meg. Men du skal også vite at hvis jeg hadde fått rede på det, ville jeg ikke ha noe mer med deg å gjøre". At dama vet dét, burde jo gjøre at hun får en viss dårlig samvittighet.

uff, jo, det er jo kjipt med hemmelighold. men jeg er bare litt usikker på om jeg selv ville visst det i en gitt situasjon. vi får håpe det ikke skjer med oss:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...