Gå til innhold

har mista ei fylling...

Anbefalte innlegg

...for kjempelenge siden... Den satt "mellom" to tenner (to jeksler), og det sitter forsåvidt litt igjen av den, men det er løst (merkes bare hvis jeg bruker tannpirker).

Jeg lurer på hvor lenge man egentlig kan gå etter å ha mistet ei fylling? Man skal selvfølgelig få ordna det snarest mulig, men det er ikke alltid så enkelt... Jeg har ikke hatt noen smerter (før nå, -det har begynt å murre litt), men tenker jo mitt om at de to tennene må jo være helt ødelagte nå.

Hvor mye koster det sånn omtrent å få ordna noe slikt? Dessverre er det økonomien som avgjør om tennene blir fiksa eller rett og slett trukket...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/26959-har-mista-ei-fylling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det bør ordnes snarest.

Om du venter mpå tannen kanskje rotfylles eller trekkes. Begge deler er dyrere enn å plombere.

Dyrt? Å plombere en tann koster mindre enn en time hos frisør og omtrent det samme som noen kinobiletter.

Jeg sa ikke at jeg syntes det var dyrt...

Jeg sa bare at økonomien bestemmer.

Tannlegen er ikke dyr, synes jeg. Man får det man betaler for, og jeg synes det er verdt det. Jeg ville simpelthen bare vite omtrent hva det kostet, for vi har simpelthen dårlig råd...og jeg ville vite hva jeg kunne vente meg av utgifter.

At jeg har tannlegeskrekk er jo en annen sak, men det er delvis derfor jeg har ventet så lenge og ikke fått gjort noe med det.

(Frisør og kino er forlengst prioritert vekk etter at vi fikk barn...)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/26959-har-mista-ei-fylling/#findComment-111323
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...