Gå til innhold

Andre som har det som meg?

Anbefalte innlegg

Gjest uforklarlig?

I fjor vår startet mine problemer med at det prikket i armene, og de dovnet bort. Dette kom og gikk. I høst ble det hyppigere. Fikk så plutselig synsforstyrrelser hvor jeg ikke kunne fokusere på kort avstand. Dette gav seg etter en uke. På slutten av året begynte jeg hos fysioterapaut. Han mente at plagene med armene mine kom fra nakkenog fikk behandling for dette. Tok mr av nakke som viste en utbukning, men nervene var ikke berørt. Plutselig fikk jeg problem med korsryggen (smerter helt nederst) og beina begynte å prikke, ble nummen. Har ikke hatt problem med dette før. En uke etter dette begynte ble ene foten plutselig til bly. Når jeg lå kunne jeg løfte den kun 5 cm opp. Var til lege ogfikk bekreftet at jeg hadde nesten ikke kraft i den,, og var delvis ikke følelse i den. Dette gav seg omtrent etter en uke. Har og opplevd et tilfelle hvor jeg mistet helt følelsen fra livet og ned. Kunne stå på beina, men føltes som jeg "fløt rundt uten bein", gav seg etter ca 1 minutt. Og ett tilfelle hvor jeg ikke hadde følelse i to tær, var som de var klippet bort. Dette gav seg også etter ca1 min. Ellers opplever jeg å ha brennende følelse på fremsiden av låret i den foten som ble til bly.

Forventer ikke at noen kangi meg forklaring på hvorfor jeg har det slik. Men hadde vært godt å høre andres erfaring som har hatt lignende "problemer", og evnt hva som var årsaken,eller hvilken behandling som hjalp/hjelper. Vet ikke om alle tingene som skjer med meg nå henger sammen, og kan jo være forskjellige forklaringer.. Ikke enkelt med slike plager som ikke er forklaring på. Jeg venter på utredning, så får kanskje noen forklaringer etterhvert, eller ikke.... Setter pris på alle svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/269600-andre-som-har-det-som-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Det var helt rart å lese innlegget ditt... Jeg har mye av de samme plagene bortsett fra bly i beina. Jeg får ofte (siste to ukene) en følelse av at hodet og beina trekkes inn i kroppen på en rar måte. Skikkelig ekkelt! Jeg venter på mr, men for ei tid det skal ta! Slutten av neste mnd.....

Jeg er spent på om du får svar.

Jeg får mest problemer når jeg må ut å kjøre i bilen. Eller stå foran komfyren, merkelig. Jeg har mest plager i venstre siden av overkroppen. En kald poselignede følelse bak på ryggen og innsiden av kneet.

Jeg behandles for betennelse, men jeg begynner å lure litt på om dette er noe annet også. Derfor havnet jeg innom dette forumet.

Lykke til og god bedring! Håper det finnes en løsning!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...