Bluebear Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hei Jeg er en mann på 20år. For litt over et år siden hadde jeg en del psykiske problemer som førte til en del selvskading, men nå ser jeg lysere på liver og ønsker derfor å fjerne disse arrene. Men hvilke alternativer finnes da? Jeg har hørt noe om at man kan bruke laserbehandlig eller evt. en tatovering, men hvor effektivt er det? Jeg har flest arr på oversiden av høyre arm mellom albuen og håndleddet. De fleste er blitt til tynne hvite streker, men det er også noen litt større som fortsatt spriker med opp til en cm. og har en slags rosa farge. Og må jeg gå innom en vanlig lege for å få en henvisning først? Jeg har ikke særlig lyst til å ta opp dette med flere enn nødvendig grunnet stor skam. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/269610-fjerne-arr-etter-selvskading/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.