Gå til innhold

migrene? svulst? spennings hodeverk?

Anbefalte innlegg

merket for fire måneder siden at jeg hadde vldig vondt i tinningen ved øret på høyre side når jeg tar meg til tinningen. det føles ut som at jeg har et stort blå merke eller fått ett slag der. tenkte ikke noe mer over det,for det ble litt bedre. men nå den siste uken har det blitt ganske ille igjen. i dag kastet jeg opp pga av smerte i høyre hode del.spes i tinninge. er en del svimmel og slapp,og vondt i høyre side skulder/nakke..men det som plager meg mest er dette kjempe vonde punktet ved øret/tinning.jeg kan så vidt bare være nær så gjør det kjempe vondt!håper på svar fortest mulig!på forhånd takk for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/269614-migrene-svulst-spennings-hodeverk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...