Gjest Vekten87 Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 heisann i dag da jeg voknet og skulle lage meg frokost, sto jeg rett, strak i ryggen og da kjente jeg at magen holdt på å "sprekke" kjempe vansklig følelse å forklare. var litt under navlen som en klump inni magen.. som om den pesset på.. er det morkaken? er bare i uke 9 og er første gang jeg er gravid så jeg vet ikke hva alle disse tegnene fra magen er har forresten ikke fått noe særlig mage, bare litt.. ha en fin dag folkens 0 Siter
Gjest mij Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Som om den ble steinhard en liten stund? Kynnere kanskje. Det er livmoren som strammer seg for å øve seg til fødsel. :-) 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Som om den ble steinhard en liten stund? Kynnere kanskje. Det er livmoren som strammer seg for å øve seg til fødsel. :-) stilig, var en litt snål opplevelse. hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.