Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hadde sex for to uker siden med en jente som sikkert har hatt en god del sex før. Dette var i utlandet. Hun sugde meg uten kondom. Kan jeg da bli smittet av hiv? Når hun suger kuken min som er frisk og hun eventuelt er hiv positiv. Så hadde vi sex med kondom. for to dager siden, under 2 uker siden vi hadde sex fikk jeg feber og sår i halsen. Jeg har det også litt ømt på ene ballen! Hva tror dere? Jeg skal til legen men skal vente en uke eller to til... Jeg er 28 år.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/269715-jeg-angrer-s%C3%A5-bittert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

streker paa veggen..!

Nei jeg tror ikke du har blitt smittet. Det smitter så og si aldri gjennom spytt.

Du "må" i tilegg ha hatt et åpent sår på penis så spytt(eller blod fra et åpent sår hoss din partner) kunne komme inn i kroppen din.

Ettersom dere brukte kondom mens dere knulla så skulle du også ha sikret deg bra der.

Er ikke noe og bruke tid og engste seg over i allefall, ta testen, alt er sikkert fint!

ShitDiddelyDo

Hvis du har blitt hivsmittet av en avsugning får du i hvert fall kontakte media, for da er du vel noe sånt som den første i verden som har blitt det.

Fatter ikke at enkelte tør å ha sex i det hele tatt.

Du må uansett vente 3 måneder før legen kan konstatere hivsmitte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...