Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest oslojenta83

Ok, dette høres sikkert utrolig dumt ut, men det er ganske fortvilende faktisk.

Jeg er student, i begynnelsen av 20-årene. Og jeg har en lærer som jeg har blitt så forelska i. Han er rundt 30.

Har prøvd å la være nå i mange måneder, for jeg har kjent at der har vært et eller annet der lenge. Huff, det høres nok kjempe teit ut, men man skulle tro at vi var skapt for hverandre, uten å utdype det noe mer på noen måte. Noen ganger føler jeg at der er noe fra hans side også. Men han er veldig ordentlig, så jeg kan aldri tenke meg at han ville prøve seg på meg så lenge han er læreren min. Og det er jo egentlig bare bra. Jeg er ferdig nå til sommeren.

Jeg er faktisk ganske fortvila, for dette går utover undervisningen. Og jeg er usikker på hvordan jeg skal forholde meg til han. Jeg blir gal av å gå og vente...

Hva skal jeg gjøre?? Bør jeg komme meg over han?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/269726-f%C3%B8lelser-for-l%C3%A6rer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En lærer har ikke lov til å innlede et forhold til en av sine elever, det er oppsigelsesgrunn og bra er det.

Men etter studiene er det jo fritt fram da.

Ulovlig kjærlighet gjør det jo bare mer spennende, så jeg vet ikke hvor effektiv den loven er. Er man forelsket, lar man seg neppe stoppe av en dum lov.

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest anonum nå gett

Hei!

Sier navnet Christian deg noe....? Bare i år har jeg og tre andre vært sammen med han i vår klasse.... Han er også lærer på 30, og vi er flere som har venta, fått og så har han gått.... Vær forsiktig... Høres ut som du går i klassen vår, jeg vil råde deg til å trekke deg helt unna!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...