Gå til innhold

Tisser på meg ved orgasme

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Jeg vet ikke helt hvilket forum dette passer under, men jeg forsøker her.

Mitt problem er at jeg tisser på meg når jeg har orgasme. Kan det skyldes svak bekkenmuskulatur? Eller kan det være gynekologiske forhold til det?

Jeg forsøker å alldtid late vannet før samleie, men det er ikke alltid det lar seg gjøre... uansett kommer det noe urin hvis det går for meg.

Er det noe jeg kan gjøre for å forhindre dette???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/26974-tisser-p%C3%A5-meg-ved-orgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest poppp

Er du sikker på at du tisser på deg!? Det kan være du ejakulerer, det kjennes ut som du tisser på deg, men noen kvinner får denne formen for "utløsning" ved orgasmer. Og da er du en av de få "heldige", som greier dette. Det blir nok de fleste menn glad for.

Gjest (Anonymous)

Er du sikker på at du tisser på deg!? Det kan være du ejakulerer, det kjennes ut som du tisser på deg, men noen kvinner får denne formen for "utløsning" ved orgasmer. Og da er du en av de få "heldige", som greier dette. Det blir nok de fleste menn glad for.

Heisann

ja jeg vil jo også spørre deg om du vet at du tisser på deg og at du vet at dette er urin? Jeg er i samme tilfelle som deg. Når jeg får orgasme så kan det enkelte ganger sprute ot veske men det er ikke urin. Det lukter ingenting og når det går for meg føles det ut som om man tisser på seg.

Isåfall du er lik meg så skal du bare være stolt av det.

Men uasett gå alltid på toalettet før samlie. Det kan du alltid ta deg tid til.... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...