Gå til innhold

Akupunktur, soneterapi...hjelper dette?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lykke til !

Er idag mamma til to :)

Men vi sleit leeenge før vi fikk det til, 5 år.

I disse årene prøvde jeg alt, akupunktur, soneterapi, var hos homeopat osv osv. Av en eller annen grunn trodde jeg at det var meg det var noe galt med :). Men da vi kom i "rullene" til Rikshospitalet, så viste det seg at det var mannen min som hadde nedsatt sædkvalitet, det var grunnen til at vi ikke klarte det :).

Så vær sikker på hvem som trenger behandling iallefall før dere skal prøve alternative behandlinger :).

Har prøvd soneterapi-var i grunn sikker på at det var det som skulle til!Det hjalp ikkje i heile tatt for vårt vedkommande...men så veit vi jo heller ikkje om det er meg eller han som treng "hjelp" (eller om det er begge)...Prøvde nokre mnd. Vi har forsøkt å bli gravid i over 1,5 år no-så det blir nok utredning til sommaren (håpar eg)...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...