Gå til innhold

farlig å spise pudding med utgått dato ?

Anbefalte innlegg

Gjest cicely

Hei,

Jeg lurer på om noen her vet om det er farlig å spise pudding som er gått ut på dato? Er nå 10 uker på vei , har nettopp laget pudding, slik som lager av å blande pulver med kokt melk. Har ikke sett at det stod " best før nov 2006 " på pose før det var for sent.. Kan det være farlig tror dere ?

Fortsetter under...

Jeg er meget streng på best-før datoene på ferskvarer, men ikke på tørrvarer. Og du har laget denne av en tørrvare, ikke sant?

Dessuten står det "best før", dvs at som oftest blir det bare dårlig smak om man går over dato - ikke dårlig vare "som sådan".

Gjest cicely

Mange takk alle sammen :) jeg har faktisk ikke merket noen forskjell i det hele tatt. Tenkte meg og at alt dette som er beregnet til å ligge lenge på hyllene både i butikker og hjemmet kan jo ikke være så farlig.

Men alltid greit å høre hva andre mener . Takk skal dere ha !

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...