Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vet det har blitt tatt opp utallige ganger her på DOL men våger allikvel å spørre om hjelp.

Problemet mitt er at jeg har så vondt i beina, det liksom stråler ned fra lysken, ligner veldig på menstruasjonssmerter. Dette kan vare hele dagen, men er mest merkbart når jeg sitter mye eller går langt. Sitter jeg mye, noe jeg gjør da jeg arbeider på et kontor foran PC`n hele dagen, så får jeg fryktelig vondt i halebeinet. Det føles som om jeg har falt og slått meg, må da reise meg opp og massere halebeinet litt. Sitter jeg med beina i kors blir smertene i halebeinet ekstra ille.

Mitt spørsmål nå er om dette er symptomer på bekkenløsning? Jeg håper inderlig ikke det, vil så gjerne jobbe helt til jeg skal gå i permisjon, trives godt på jobben.

Jeg er bare i uke 9 og syntes dette er vel tidlig. Har 2 barn fra tidligere og hadde vondt i korsryggen i de svangerskapene, men kan ikke huske de menstruasjonslignende smertene fra lysken og ned i lårene, ei heller så vondt i halebeinet som jeg har nå.

Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/26993-angbekkenl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Det är inte lätt att veta om du har börjat att få bäckenlossning eller inte. Det är mycket ovanligt att få det så tidigt i graviditeten. Jag tror att det är bäst att din doktor får undersöka dig för att finna ut vad det kan bero på. Lycka till vidare!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/26993-angbekkenl%C3%B8sning/#findComment-110497
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...