Gjest bittelitt bekymret Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Det er 4 dager siden jeg skjærte og sydde rundt åpningen i underlivet. * Etter å ha sydd der, er det normalt at det er litt "klumpete" der man har sydd? kommer huden til å glatte seg litt mer ut etterhvert? * I tillegg er det fortsatt sårt og vondt i de utvendige stingene? * Det vesker litt fra de innvendige stingene..ikke mye, men så jeg ser det i bindet i løpet av en dag, har jeg fått en betennelse eller er dette noe man må medregne? 0 Siter
Gjest bittelitt bekymret Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Er det ingen som har sydd i underlivet? det må da være noen med erfaringer her:( 0 Siter
Gjest gudi Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Det er vanlig at arr forandrer seg over tid, blir gjerne blekere og glattere, i det hele tatt mindre synlig. Hadde en laproskopi for tre år siden, og arrene var "klumpete" og mørke i fargen. Nå er de blitt mye "flatere" og lyse i fargen. Jeg tror du helt sikkert kan regne med at de forandrer seg, men det tar tid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.