Gå til innhold

Til ansvarlig doktor

Anbefalte innlegg

seniorita signatura

Jeg refererer til innlegg som jeg leste under søvnproblemersidene deres -det står:

Søvnproblemer

Hei! Jeg er en mann på 45 år som av og til har problemer med at når jeg våkner på morgenen og er våken i hodet men klarer ikke å få beveget noen verdens ting(Som f.eks hender,føtter,øyelokk). Prøver og prøver på å få beveget meg i en stund(hvor leng vet jeg ikke)før det endelig går bra.

-Terder

Denne mannen har et spørsmål og får et skremmende uvitent svar tilbake. Jeg har den samme opplevelsen som ham, hatt det hele livet, sånn en gang nå og da. Jeg er klar over at det ikke er kjempevanlig, da ingen av mine venner eller familie har opplevd dette. Men det er da heidundranes normalt for det. Jeg har sett masse forskning og reportasjer om dette-enda jeg ikke har letet etter det! Dette han opplever er REM fase hvor deler av hjernen har våknet mens andre deler ikke har det. Antagelig musklenes styresenter/nervesignaler, akkurat det husker jeg ikke.

At doktor online ikke vet dette reagerer jeg på.

Jeg er ikke noe bedreviter, men jeg ble så provosert av svaret at jeg måtte skrive denne mailen. Du skal vite at dette oppleves svært skremmende, man kan få panikk og større problemer. Man føler faktisk at man er levende død på et vis. Brukere av netttilbudet kan bare ikke få så utrolig vage svar? Sjekk opp lidelsene bedre, slik at et ordetlig svar er å få. Jeg håper at dere kan sende denne mannen en mail når dere har sjekket det ut så han kan få et ordentlig svar.

Mener ikke å være frekk, jeg er en 22åring full av feil og mangler. Men jeg bare tenker på at folket som trenger hjelp må få så bra hjelp som mulig og jeg har opplevd leger som gir klinkokosfeil diagnose flere ganger og det gjør meg rasende. Ikke at leger er bedre enn andre og aldri kan ta feil, derfor sender jeg denne sinna-mailen som på ingen måte er vondt ment. Bare svar han stakkars mannen.

Guds fred.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/270030-til-ansvarlig-doktor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...