Gå til innhold

Spiller det noen rolle?

Anbefalte innlegg

Innmari fin, men litt i overkant kostbart for min del dessverre:-(

Ellers kan du være heldig å få kjøpt en brukt, fx på finn.no :)

Det gjorde vi!

Det fine med den indiske er jo at den kan brukes av barnet/barna også senere, da som hengestol som man kan krype opp i og slappe av i.

Fortsetter under...

He he, det er vel hva en er vane med tenker jeg... Har alltid hatt henne i senga, og ser ikke på det som noe ekkelt i det hele tatt. Men jeg synes derimot det virker mer ekkelt med hund i senga... Ingen logikk i det sikkert, men det beviser vel igjen at det er hva man er vane med:-)

En vane er det sikkert, direkte uhygienisk er det hvertfall.

Forresten: Har katt! Hun er vane med å sove i senga vår, og river ned huset dersom vi lukker døra. Dessuten får ikke jeg sove uten henne...

Kan man legge et slags "myggnett" over for eksempel reiseseng mens ungen sover, så ikke katten hopper oppi??

Være veldig obs på katten.

Vi hadde to av verdens snilleste katter.

Den ene tok jeg rett til avliving etter den hadde kloret babyen i ansiktet, helt uprovosert.

Den andre (vant med å ligge i senga vår) la seg oppå hodet til babyen.

Da var det slutt på dyr i soverommet, men katten fikk leve videre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...