Gå til innhold

Vaeske fra brystet

Anbefalte innlegg

Gjest Angela25

Noen med den erfaringen? Det kommer gjennomsiktig/lyyyys hvit vaeske fra det ene brystet hvis jeg klemmer paa brystvorten. Det gjor ikke vondt.Merket dette for litt over en maaned siden...

Jeg er ikke gravid, og jeg begynte med p-plaster naa nylig. Bruker ingen medisiner som paavirker hormonene.Merkelig...Til opplysning: Har ikke stimulert det slik at det er derfor det kommer vaeske...Det minner om raamelk...Noen andre som har eller har hatt det slik? Kan det vaere alvorlig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/270062-vaeske-fra-brystet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du:-)

Man kan få melkelignende sekresjon fra brystene pga p-piller/plaster. Når skal man oppsøke lege?

Hvis sekresjonen ser ut som puss - brystet er rødt - varmt - kan være tegn på infeksjon.

Hvis det er blod i sekresjonen.

Tegn på at dette er ufarlig;

-sekresjonen kommer når du klemmer/drar

-det kommer likt på begge sider

-det er melkehvitt/klart

_du har ingen andre symptomer som kuler, synsforstyrrelser, økt hårvekst på kroppen, stoffskiftesymptomer eller lignende.

Med andre ord, hvis du ikke har noen andre symptomer, og dette kom etter at du startet med p-plaster kan du slappe av;-)

Hvis du fortsatt er usikker og engstelig - spør du legen din neste gang du er innom:-)

Lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/270062-vaeske-fra-brystet/#findComment-2187842
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...