Toyboy78 Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Sædkvalitet Heisann. Jeg har en kamerat som jobber i er bioteknologifirma og jeg har levert noen doser med sæd hit. Nå har jeg imidlertid fått tilbakemelding på at prøvene ikke kan brukes pga for dårlig kvalitet:( Det var visst liv der, men for få celler per volum. Hvor kan jeg teste dette mer og få en tilbakemelding, samt er forslag til mulige løsninger? Er 28 år, har ingen barn(enda), trener 3 ganger i uka, er slank, har godt kosthold og er ellers i en meget god helsetilstand. Da jeg var liten vandret kun den ene testiklen ned i pungen mens den andre forble i magen. Jeg ble ikke operert men jeg presset den ned selv. Selv i dag kan den gli opp om jeg får press på pungen. Kan dette være en del av grunnen? Mvh Fredrik 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/270275-s%C3%A6dkvalitet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.