beretta Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg opplevde utroskap på det værste i fjor høst. Skrev et innlegg til dr.online og fikk mange svar.Både positiv og negative, mest negative. Det har gått seks måneder siden jeg oppdaget utroskapen og sliter med selvtilitt og sjalusi. Min mann innrømmet sagte men sikkert hva som hadde skjedd, men det var alltid jeg som tok initiativ til å snakke om dette. Jeg er livredd for at han skal føre meg bak lyset igjen og i mine tanker forbereder jeg meg på det værste...han skal ikke få lure meg igjen osv.. Jeg er blitt veldig mistenksom og sjekker han for det minste. Vet atjeg ikke burde gjøre det, men jeg kan ikke la være. Han har gått til psykolog en gang i måneden, og i kveld erklærte han at han ville slutte med dette. Han ville heller bare gå sammen med meg til terapi. Jeg har nettopp vært på familivernkontoret, og han har også vært der en gang. Neste gang skal vi der sammen. Jeg tror at han har godt av å gå i terpi lenger enn 6 måneder. Det må jo være noe grunnleggende feil siden han kunne være utro 3 uker etter at vi hadde giftet oss, og at han fortsatte forholdet helt frem til jeg oppdaget dem! Jeg blir forbannnet bare jeg skriver dette nå, og får lyst til å kaste han ut.. Er det noen som har en trøst å komme med til meg.. Hva bør jeg gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/270289-utroskap-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
estima Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Hei skal ikke si hva du bør gjøre, men kan jo fortelle hva jeg opplevde. han bedro meg fra ca etpar år etter at vi ble samboere (som jeg vet sikkert) ettervært giftet vi oss og han fortsatte med sitt utroskap. det gikk over tyve år før vi skilte lag. mange år med skyld og traumer for meg. unner ingen å oppleve dette. ingen er verd å bli tråkket på, ingen er verd alt det medfører. nå etter noen år er jeg glad jeg slipper å forholde meg til en utro mann uten skrupler, og som den dag i dag også er utro mot sin samboer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/270289-utroskap-igjen/#findComment-2190733 Del på andre sider Flere delingsvalg…
beretta Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 Hei skal ikke si hva du bør gjøre, men kan jo fortelle hva jeg opplevde. han bedro meg fra ca etpar år etter at vi ble samboere (som jeg vet sikkert) ettervært giftet vi oss og han fortsatte med sitt utroskap. det gikk over tyve år før vi skilte lag. mange år med skyld og traumer for meg. unner ingen å oppleve dette. ingen er verd å bli tråkket på, ingen er verd alt det medfører. nå etter noen år er jeg glad jeg slipper å forholde meg til en utro mann uten skrupler, og som den dag i dag også er utro mot sin samboer. Takk for svar fra deg.Det var ikke særlig mye oppløftende nei.Skjønner at jeg ikke er den eneste i verden som har måttet oppleve utroskap på sitt værste.. Man vil jo så gjerne tro det beste om sin partner, og vente å se om ting ordner seg. Min mann var gift da jeg traff han. Hun var gravid og han valgte å gå fra henne da hun oppdaget utroskapen!!! Begynner å se dette i en sammenheng nå..jeg er ikke med barn, men det virker som om han kan tillate seg alt når han har forpliktet seg! Vi snakket mye sammen om dette med troskap til hverandre i begynnelsen, og han bedyret at han ALDRI mer kom til å være utro!!!!!!! Bruddet med xkona var en så tøff opplevelse at noe slikt skulle han aldri mer igjennom. Men det var akkurat det motsatte som skjedde! Han har gjort det samme mot meg og det er fryktelig.Skjønner først nå hvor forferdig hun har måttet ha det etter det han gjorde mot henne, med meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/270289-utroskap-igjen/#findComment-2190974 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.