Gå til innhold

vrir hendene mens jeg venter

Anbefalte innlegg

Gjest ancilla

Nå greier jeg snart ikke vente mere. Skal på rutineundersøkelse ang pcos i dag, Er nå helt frisk igjen (ble fastslått for 3 månder siden) etter år med trening, sunt kosthold og rett medikamenter. Mensen har vært regelmessig det siste halve året. Men er for første gang 3 uker forsinket. Har vært morgenkvalm og kveldskvalm de siste 2 ukene. Har ikke tatt noen graviditetsprøve da jeg skal til legen i dag. Vil ha det bekreftet av legen om det er pcos`en som har blomstret opp, eller det kanskje er en liten en på vei. Krysser fingrene for det sistnevnte ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/270308-vrir-hendene-mens-jeg-venter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vil være anonym akkurat nå

Å, så spennnende - og så bra at du fikk normale sykluser etterhvert, da :) Du har vært flink!

Hold oss oppdaterte, da!!!! Er så nysgjerrige her, og klare for en solskinnshistorie, dersom....Høres jo lovende ut!

Så var man tilbake igjen. Fra et lite koselig besøk på sykehuset. Her var det ingen liten en på vei nei. Pcos`en har blomstret opp litt. Så ble satt på nye medikamenter til diabetikere for å se om det hjelper. Litt trist, hadde så store forhåpninger denne gangen. Men den gang ei. Forhåpentligvis, hvis alt går slik legen tror og håper, vil jeg være tilbake igjen i løpet av 3 månder. Og med tanke på at en har ventet i over et år med å prøve og har år bak oss før den tid, så får jeg vel bare klare 3 månder til. Prøver å se det lyseste :)

Dere får ha lykke til alle andre prøvende;)

Annonse

Gjest ancilla

Å, så spennnende - og så bra at du fikk normale sykluser etterhvert, da :) Du har vært flink!

Hold oss oppdaterte, da!!!! Er så nysgjerrige her, og klare for en solskinnshistorie, dersom....Høres jo lovende ut!

Så var man tilbake igjen. Fra et lite koselig besøk på sykehuset. Her var det ingen liten en på vei nei. Pcos`en har blomstret opp litt. Så ble satt på nye medikamenter til diabetikere for å se om det hjelper. Litt trist, hadde så store forhåpninger denne gangen. Men den gang ei. Forhåpentligvis, hvis alt går slik legen tror og håper, vil jeg være tilbake igjen i løpet av 3 månder. Og med tanke på at en har ventet i over et år med å prøve og har år bak oss før den tid, så får jeg vel bare klare 3 månder til. Prøver å se det lyseste :)

Dere får ha lykke til alle andre prøvende;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...