Gå til innhold

trykk og hjertebank i brystet

Anbefalte innlegg

Gjest lene84

heisann! har vært plaget med en del hjerte bank og press i brystet venstre side, blir på en måte tungt å puste når dette skjer,. dette kommer plutselig skjer som regel når jeg er avslappet. er 23år har to barn en mann som er hjemme med meg og barna, så verken over arbeidet eller stressa er jeg, er selv i svangerskaps permisjon nå. min mor har vært plaget med angina hjertekar problemer siden slutten av 20års alderen dette er også noe som ligger til min mors familie hennes søsken og min morfar .. jeg har et sunt kosthold og er relativt en veldig aktiv person.. kan dere si meg hva dette kan være?? burde jeg oppsøke fastlegen for å få dette sjekket?? Mvh Lene

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/270416-trykk-og-hjertebank-i-brystet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...