Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Sandri

Hei, jeg er en jente på 16 år som har hatt fast kjæreste i snart 1 og ett halvt år nå. Vi har ett veldig godt sexliv, men ikke helt 100%. Dette er pga jeg ikke får orgasme, og jeg har aldri fått det. Jeg har også mye smerter under sex, i veggene, og innerst om dere skjønner. Og det gjør av og til så vondt at vi må slutte av. Jeg har sletet med dette helt siden jeg debuterte med sex, men kanskje dette nedefor har noe med saken å gjøre. Før jeg debuterte med sex, slet jeg med kløe, og at det hovnet opp, var veldig rødt og sårt, og det gjorde mye vondt. Det kommer opp igjen nå å da, og nå for tiden er det verst. Jeg klør hele tiden, og det gjør veldig vondt. Om det er noe for slags sykdom, kan dette smitteover til partner? Kjæresten min har vært litt rød på forhud etter sex, og det var i forbindelse med at jeg hadde kløe nedentil. Jeg håper dere kan hjelpe meg med dette her. Siden jeg har sletet veldig mye med det, og har enda ikke helt tørt å forklart det for min lege.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/270441-kj%C3%B8nnssykdom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvis jeg var deg ville jeg gått til apoteket og kjøpt en soppkur. Spør etter Canesten, og prøv en slik kur, den kjøpes reseptfritt så slipper du kanskje gå til legen. Det høres veldig ut som soppinfeksjon, og den kan irritere veldig. Jeg har selv vært plaget en del med soppinfeksjon, men Canesten hjelper veldig:D

Lykke til:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/270441-kj%C3%B8nnssykdom/#findComment-2194676
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...