Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest etram

Jeg har satt inn spiral for 18 månder siden. (Satt inn vanlig spiral ikke hormanspiral, har heller ikke vært gravid). Etter dette, så har jeg vært plaget med smerter helt nederst til høyre i magen. Disse smertene har jeg hver gang jeg har sex(i vanlig stilling) og når jeg har spist for masse. Det virker som det presser på ett ømt punkt. Jeg kan ikke kjenne spiralen med fingeren min når jeg prøver. Disse smertene kommer å går også etter sex aktivitetene. Av og til er det så ille at det føles som om det er noen som stikker en kniv nederst i magen på meg. Jeg har også antydninger til små blødninger når smertene er på det værste. Lurer på om spiralen kan ha flyttet litt på seg, eller om jeg rett og slett er for trang, eller er det mulig at det har blitt betent? Håper dere har muligheten til å svare meg på dette, for det gjør meg litt usikker når jeg har slike smerter så ofte.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27046-spiral/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det er øket risiko for betennelse med spiral, så det er lurt å bli sjekket. Betennelse vil gjerne medføre feber og utflod i tillegg til smerter som pleier å komme akutt. Det kan også være noe helt utenom spiralen, f.eks. endometriose (se under tema).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27046-spiral/#findComment-110800
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...