Gjest Linea25 Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Hei. Jeg er ganske fortvilet,da vi har prøvd siden sommeren 2005 å bli gravide på ny. Fikk en datter i feb.05, knirkefritt svangerskap. Jeg har klokkeklare sykluser på 25 dager, og mensen i 4-5 dager. Men har fryktelig vondt 2 første mensdager. Har opplevd mange ganger nå at under mens så blør jeg mye klumper - og det rare er at hvis jeg vasker blodet av disse så er de lys,lys rosa inni....nesten som kjøttslingser.. derfor lurer jeg på om jeg rett og slett opplever å ha tidlige spontanaborter til stadighet ?? Min mann har forøvrig fire barn fra tidligere forhold m 3 andre kvinner + vår felles datter, så han er det neppe noe galt med! Jeg ble gravid når jeg var 15 år, men valgte å ta abort. Deretter gikk det 7 år før jeg ble gravid m min datter, har ikke brukt pillen i mellomtiden. Og nå er det gått halvannetår siden vi ville prøve oss på familieforøkelse igjen, men intet skjer. Frustrerende! Hva tenker du om min situasjon? Kan det være jeg har habituell abort ? Svært takknemlig for svar. (jeg er 25, min mann 54) På forhånd takk. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Når vi har mensen så kommer det ut blod, og slimhinne fra livmoren. Før mensen bygges livmorslimhinnen opp for å gjøre seg klar til å ta i mot et befruktet egg som så skal grave seg inn i den tykke og gode slimhinnen. Når det ikke kommer noe befruktet egg, støtet livmoren dette fra seg sammen med blodet. Jeg vil tro at de "kjøttslintrene" du ser, er livmorslimhinner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.