Gå til innhold

Problemer med hormonene

Anbefalte innlegg

Jeg fikk mitt andre barn for snart fem å siden, og har etter dette hatt det jeg tror er en hormonforstyrrelse. Det arter seg slik at jeg er avhengig av p-piller for å fungere skikkelig. Jeg satt først inn vanlig spiral (ikke hormon), men fikk gradvis flere plager. Jeg hadde veldig hyppige blødninger og kraftlig menstruasjon. I mange måneder blødde jeg 20 av 30 dager. Jeg merket også manglende sexlyst men tilskrev det fødsel og amming.I tillegg fikk jeg store plager i huden, fet hud, kviser i ansiktet og mye kviser på brystet og ryggen. Jeg har hatt noe uren hud i ansiktet tidligere men aldri så mye og aldri på kroppen. Jeg begynte på Yasmin pille etter ca to år med tålmodig ventig på at dette skulle gå over. Alle plager forsvant, men etter nærmere to år på pillen merket jeg at plagene begynte litt igjen, men bare et snev. I tillegg til kom en ny plage, noe jeg kaller

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/270546-problemer-med-hormonene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...