Gjest plaget pike Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg er en jente på 26 år som begynte å få blødninger da jeg var 19. Fant etter fem år ut at dette var kontaktblødninger pluss hormonelle blødninger. Etter laserbehandling to ganger, på grunn av sår på livmorsslimhinnen står jeg nå derfor igjen med kun hormonelle blødninger, som kommer ved eggløsning, og er brun. En lege rådet meg til å gå på yasmin, som på grunn av at den hormonelle sammensetningen i disse ville styrke livmorsslimhinnen, samt styrke slimhinnene i blæren, da jeg gikk rundt med kronisk blærekatarr. Men nå har jeg mistet sexlysten! mitt spørsmål er derfor; finnes det noen andre p-piller med en hormonsammensetning som vil virke styrkende på slimhinnene, som yasmin? kan jeg ta en hormonprøve for å finne ut hva som er galt med meg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/270575-bl%C3%B8dninger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.