Gå til innhold

Prevensjon

Anbefalte innlegg

Gjest Jente17bergen

Heisann! Jeg er en jente på 17 som har gått på p-piller siden september i 2006. Ved mndskiftet februar/mars bestemte jeg meg for å hoppe over mensen fordi jeg skulle ut og reise. Jeg hadde bare tatt 4 piller på det nye brettet, så tok jeg den 5 og kastet opp 3 timer etter på. Jeg har kjæreste og vi hadde sex den morgenen, og jeg tenkte ikke over at jeg måtte ta en ny pille da, så jeg tok neste pille dagen etter. Nå er jeg på den side uken på brettet og har hatt småblødninger og skal egentlig ikke ha mensen før neste fredag! Er dette fordi at jeg ikke er sikker, eller et det en mulighet for at jeg er gravid? har måttet gå ganske mye på do den siste tiden! Håper dere kan gi meg et svar på dette! Hilsen jente17

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/270659-prevensjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...