Gjest svimmel2 Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Hei! Jeg er en kvinne på 30 som har vært plaget med svimmelhet i cirka to uker. Jeg har stive nakkemuskler, samt muskelspenninger i skuldrene, nakken og en del spenningshodepine. Jeg går til psykomotorisk fysioterapi for å forsøke og løse opp dette. Svimmelheten dukket plutselig opp, og er konstant, uavhengig av om jeg går, står eller sitter. Det er på en måte vanskelig å fokusere, alt snurrer litt. Har også vært litt forkjølet i denne perioden. Har nettopp tatt blodprøver hos fastlegen, de viste at jernlagre etc. er i orden. Lurer på hva svimmelheten kan skyldes, og hvor lenge jeg kan gå med den før jeg går til lege? Fysioterapeuten mener det er sannsynlig at svimmelheten skyldes muskulære ting, men bør jeg sjekke ut om det kan være noe annet? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/270726-svimmel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.