Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann på 34 år, jeg har vært singel i en lengre periode, 1,5-2 år, men har nylig fått meg en partner, så langt alt vel...

Problemet mitt er at når jeg er sammen med henne har jeg problemer med å få og å opprettholde reisning.

Jeg har ikke det samme problemet når jeg onanerer, så jeg antar at det er noe psykisk som ligger i bunn, at jeg rett og slett har blitt for vant til å være alene.

Vi har det veldig hyggelig sammen ellers, ved hjelp av fingre, hender og munn, men jeg føler meg likevel ille til mote siden jeg ikke greier å 'levere varene'.

Kan det at jeg er omskjært spille inn litt og? At junior har mistet litt følelse, og det kombinert med andre sperrer gjør at jeg ikke greier å prestere som ønsket?

Hva kan/bør jeg i så fall gjøre, hvordan bør jeg gå frem ellers?

På forhånd takk. :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/270880-problemer-med-reisning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ta tiden til hjelp

Tror nok dette bare er litt prestasjonsangst. Min partner hadde samme "problemet" i begynnelsen av vårt forhold, men det gikk over. Vi snakket litt om det, og jeg sa at det ikke gjorde meg noe, og at jeg ventet til han var klar. I mellomtiden koste vi oss på andre måter, slik dere også gjør. Det gjorde at han slappet mer av og dermed kom reisningen også.

Tror nok dette bare er litt prestasjonsangst. Min partner hadde samme "problemet" i begynnelsen av vårt forhold, men det gikk over. Vi snakket litt om det, og jeg sa at det ikke gjorde meg noe, og at jeg ventet til han var klar. I mellomtiden koste vi oss på andre måter, slik dere også gjør. Det gjorde at han slappet mer av og dermed kom reisningen også.

Signerer denne!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...