Queeqeg Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Jeg er en mann på 34 år, jeg har vært singel i en lengre periode, 1,5-2 år, men har nylig fått meg en partner, så langt alt vel... Problemet mitt er at når jeg er sammen med henne har jeg problemer med å få og å opprettholde reisning. Jeg har ikke det samme problemet når jeg onanerer, så jeg antar at det er noe psykisk som ligger i bunn, at jeg rett og slett har blitt for vant til å være alene. Vi har det veldig hyggelig sammen ellers, ved hjelp av fingre, hender og munn, men jeg føler meg likevel ille til mote siden jeg ikke greier å 'levere varene'. Kan det at jeg er omskjært spille inn litt og? At junior har mistet litt følelse, og det kombinert med andre sperrer gjør at jeg ikke greier å prestere som ønsket? Hva kan/bør jeg i så fall gjøre, hvordan bør jeg gå frem ellers? På forhånd takk. 0 Siter
Gjest ta tiden til hjelp Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Tror nok dette bare er litt prestasjonsangst. Min partner hadde samme "problemet" i begynnelsen av vårt forhold, men det gikk over. Vi snakket litt om det, og jeg sa at det ikke gjorde meg noe, og at jeg ventet til han var klar. I mellomtiden koste vi oss på andre måter, slik dere også gjør. Det gjorde at han slappet mer av og dermed kom reisningen også. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Tror nok dette bare er litt prestasjonsangst. Min partner hadde samme "problemet" i begynnelsen av vårt forhold, men det gikk over. Vi snakket litt om det, og jeg sa at det ikke gjorde meg noe, og at jeg ventet til han var klar. I mellomtiden koste vi oss på andre måter, slik dere også gjør. Det gjorde at han slappet mer av og dermed kom reisningen også. Signerer denne! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.