Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I går, ganske så brått fikk jeg hold i venstre side, det kjentes ihvertfall sånn ut.

Problemet var at det ga seg ikke, men ble verre og verre. Jeg kunne bare sitte på en spesiell måte og beveget jeg meg så var det så vondt at jeg nesten mistet pusten.

I natt kunne jeg bare ligge helt musestille på ryggen ellers lynte det til igjen. Jeg sov ingenting i natt pga dette. Det var så utrolig vondt og det hjalp ikke med smertestillende.

I dag morges var det litt bedre men det er i ferd med å sette i gang igjen nå kjenner jeg.

Det hører med til historien at jeg går på krykker pga kneoperasjon. Jeg belaster sikkert feil i forhold til vanlig når det gjelder trapper og vanlig gange, inn og ut av bil osv. Er egentlig i veldig god form når jeg ikke stavrer avgårde som nå :o)

Jeg er nesten litt bekymret for jeg har bare hatt denne følelsen med kortvarig hold etter trening før. Nå er det samme følelsen bare mye vondere og det har vart siden i går.

Har noen opplevd noe lignende? Muskler? Kolikk? Tarmslyng? Rett under ribbena på venstre side.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/270928-langvarig-hold/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...