Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er 33 år, og totalt avhenig av andre folk for å trives. Jeg fungerer overhodet ikke alene. Så fort jeg er alene, så orker jeg ingenting, gidder ingenting, og blir liggende på sofaen å deppe og føle meg ensom. Jeg må liksom ha med meg noen, overalt på hva jeg enn skal. skal jeg på besøk, eller ha besøk, gå på kino, eller se en film hjemme, osv osv. Jeg kjeder meg alene, og hater det rett og slett. Og dette fører jo til problemer både i parforhold, og at jeg blir så avhenig av andre er jo ikke bra. Ikke engang egne hobbyer som foto-ting ønsker jeg å drive med alene. Samtidig som dette behovet, så er jeg så sær og kresen på hvem jeg ønsker/gidder å tilbringe tid med. Folk skal være spennende, flinke, morsomme osv.

Jeg ønsker å finne roen, og trives i mitt eget selskap, og klare å gjøre ting på egenhånd, og føle meg fri og uavhengig av andre, spesielt det å MÅTTE ha en kjæreste til enhver tid. Jeg er jente på 33 år og har aldri vært singel... for det TØR jeg ikke, og ønsker ikke. Jeg vil liksom dele livet og tilværelsen med noen, men jeg tror jeg trenger å være trygg på meg selv og egen selvstendighet før jeg kan fungere, for jeg er konstant redd for å miste kjæresten min, som igjen fører til sjalusi og kontroll-behov.

Hjeeelpe meg , jeg er forvtilet.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/270955-selvstendighet-sjalusi-kontroll-behov/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...