Gjest cassi Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hei..har et spørsmål som jeg lurer på. For snart 3 år siden fant jeg ut at jeg hadde klamydia, gikk til legen å fikk først noen medisiner for betennelse i livmoren å etter noen dager når prøvene viste at jeg hadde klamydia fikk jeg medisinene for det. Vet ikke med sikkerhet hvor lenge jeg hadde det før det ble oppdaget, men det gikk så langt at jeg hadde veldig vondt å klarte ikke å stå helt oppreist til tider. Hadde også blødninger hele tiden. Alt har vært fint etter jeg var ferdig med kuren og har ikke hatt noen plager. Nå ønsker jeg barn å lurer derfor hvor store kjangsene mine er for at jeg kan ha blitt steril? Fører klamydia alltid til sterilitet? Har lest at betennelsen gjør at egglederene blir tettere og er veldig bekymret for dette. Har ikke prøvd å bli gravid i mer enne 4 måneder, men går å tenker på dette hele tiden.. Håper du har noen svar til meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/271005-klamydia/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.