Gå til innhold

Brytvorter & fettsuging

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har lenge ønsket å fjerne fett fra lår, rumpe og hofter ved fettsuging. Jeg er ganske slank (174 høy, 54 kg), har ikke noe løs hud på kroppen. Det jeg lurte på var om det kom til å BLI mye løs hud på de områdene jeg fettsuger, eller vil huden trekke seg sammen? Det største 'problemområdet' er ved innsiden av lårene øverst, bena gnisser på en måte der, mens ellers er bena slanke. Er det mulig å fettsuge på innsiden av låret, og vil det bli mye overflødig hud her?

Det jeg også lurte på var om det er noen operasjonsmuligheter når det gjelder utstående brystvorter? Altså, hele brystvorta + areola står ut fra brystet, jeg vil ha de sånn at det bare er brystvorta som står ut, sånn at areola er 'inni' huden på en måte. Er dette mulig å operere på noe vis? Jeg er forøvrig ganske ung, vet ikke om brystvortene vil forandre seg etterhvert som jeg blir noen år eldre? Har også tenkt til å forstørre brystene mine, vil brystvortene forandre seg mye da?

Mvh Daniella :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/271014-brytvorter-fettsuging/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...