Gjest Ungjinta Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Da jeg var ca 12 år fikk jeg for første gang skikkelig vondt i magen etter å spist egg, og har fått det hver gang siden da. Det er diare og luft i magen som lukter råtne egg. Noen år seinere slutta jeg å drikke melk regelmessig, og fikk etter det også diare dersom jeg drakk melk, spiste yohurt osv. De to siste åra har jeg fått oftere i magen (diare og luft) enn det jeg hadde tidligere. For noen måneder siden fant jeg ut at jeg fikk mindre plager dersom jeg lot være å spise rå løk, selv om det fortsatt var irriterende ofte jeg hadde vondt. De siste to ukene har alt blitt mye verre. Avføringa har blitt mye løsere og ofte diare, samt at den har blitt lysere, ofte en orange-brun farge. Magesmertene kan komme etter at jeg spist (alt fra frokostblanding til middag med ris og kylling) eller til helt andre tider, og det varierer også hvor i mageregionen det gjør vondt. Ofte er det like under mellomgulvet og da også med smerter i ryggen, andre ganger sitter smertene lenger ned i tarmregionen, og da kommer det ofte også mange rare lyder derfra. Magen blir fryktelig oppblåst og lufta er skikkelig illeluktende. Jeg har noen ganger prøvd å massere magen, men da har smertene bare blitt verre. Hva kan disse smertene skyldes? Jeg har tatt allergitest som var positiv for bjørk,timotei, hest, hund og katt. De siste to åra har jeg gått på p-pilla yasmin28. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/271056-mye-vondt-i-magen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.