Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Wonder

Hei.

Jeg er 28 år og vil høre om du kan gi meg et svar? Jeg sluttet med p-piller okt.-00'. Ble gravid jan./feb.-01'. I ellevte uke fikk jeg vanlige menssmerter og spontanaborterte. Jeg hadde en utskrapning 03.apr. Etterpå hadde jeg blødning en uke. Siden har jeg hatt,-litt-,mørk "utflod". Det virker som jeg aldri blir kvitt det. Vanlig mens har jeg ikke hatt, slik som jeg er vant til. Var med gynokolog 10.mai, men han fant ikke noe galt. Han fant en cyste som var så stor som en appelsin. Dessuten fikk jeg hormontabletter som jeg kunne ta for å sette i gang mensen. Hva kan den mørke utfloden være? Om jeg ikke tar desse hormontablettene, når kan jeg da vente første mens? Kan en cyste "stå i veien" for et normalt svangerskap?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27106-sponabort-m%C3%B8rk-utflod-cyste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det var litt rart at man ikke gjøre noe ved en appelsinstor cyste?? Den kan ikke stå i veien for en graviditet og den behøver ikke å ha noe med blødningsproblemet å gjøre. Den mørke utflod er gammelt blod. Du har sannsynligvis ikke hatt eggløsning og derfor ikke normal menstruasjon. Man kan ikke si noe som helst om når din menstruasjon kommer tilbake. Hvilke tabletter fikk du? Provera? De kan fremkalle en menstruasjon, men ellers gjør din ingen nytte. Har du ikke noen annen avtale med gynekologen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...