Gjest MonPe Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Hei! Jeg er en kvinne på 34 år som har slitt med lystmangel i snart 3 år. Jeg har vært ærlig med min mann fra første stund,og han har ønsket å støtte meg hele veien. Men problemet er fortsatt ikke løst,og det er mange grunner til det. Dårlig kommunikasjon,misforståelser,skyldfølelser,m.m. Det siste året har vært best,og vi klarer å møte hverandre bedre. Men for ca et halvt år siden innrømmet min mann at han er biseksuell. Dette har jeg ingen problemer med å akseptere,og jeg innrømmer for ham at jeg kan tenne på det. Jeg liker tanken på å leke på denne måten,og kanskje senere delta i en trekant,eller hvis han ønsker,kan han utforske dette på egen hånd. Men min mann aksepterer ikke dette like lett som meg. Han føler seg stort sett unormal og ekkel. Jeg prøver så godt jeg kan å overbevise ham om at han ikke er det,og at jeg elsker ham for den han er.Han sier han har behov for å bli komfortabel rundt dette,og ønsker at jeg skal delta/vise at jeg aksepterer ham.Så kommer det store spørsmålet: Hvordan kan vi møte hverandre her? Jeg ønsker å støtte ham,men sliter med lystmangel. Han ønsker å støtte meg,men sliter med usikkerhet rundt seksualiteten sin. Jeg vet hva jeg trenger i forhold til mitt problem,og han vet hva han trenger i forhold til sitt. Men vi vet ikke hvordan vi kan gi det til hverandre. Jeg håper virkelig at vi kan få noen gode råd,før dette sliter oss ut.... MonPe 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/271064-lystmangelbiseksualitet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anna Belinda Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Du skrive at du vet hva du trenger og han vet hva han trenger. Kanskje du bør skrive litt mer om det her for at vi skal kunne komme med forslag. Om du vet hva du trenger burde du jo også være den som best kan si hvordan noen kan gi dette til deg. Det samme gjelder din mann. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/271064-lystmangelbiseksualitet/#findComment-2195923 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.