Gå til innhold

to livmorer og to livmorhalser og en skjede

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det går vanligvis greit å bli gravid, men risiko for abort eller for tidlig fødsel er øket. Det er imidlertidig ikke verre for deg å gjennomføre et svangerskap enn for en gravid med tvillinger i en normal livmor, og det går jo helst bra. Du bør vurderes litt oftere i løpet av graviditeten.

Har du sjekket av urinveissystemet er i orden? det er ikke uvanlig at det også her kan være utviklingsavvik. Det kan være greit å få avklart.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Vil bare si at min mor har det samme og har hatt to helt ukompliserte svangerskap. Det eneste avvik fra et normalt svangerskap var at magen ble litt skjev, litt på siden liksom. Jeg ble tatt med keisersnitt, broren min ble født normalt.

Hei incinta

Det var godt å høre andres erfaringer om samme "lidelse".Da vet jeg at det er håp for meg også når jeg en gang blir gravid.Er igang med å prøve og det er godt å vite at det er muligheter for at det går bra.Måtte le litt når jeg leste at magen ble litt skjev.Syns det var artig og orginalt.Gleder meg til å oppleve det selv. Takk for henvendelsen.Det fikk meg til å se det hele litt mer positivt. Hilsen alvejenta

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...