Gå til innhold

Sex her og sex der...Til single

Anbefalte innlegg

Gjest Finner ingen ledig

lurer på om jeg er så unromal som jeg føler meg for tiden. Jeg er singel og har ingen stor lyst på sex, sist var for nærmere 6 månder siden. da traff jeg en tilfeldig og det ga meg ingenting, det var bare knoting og usikkerhet i tillegg til det var alkohol inne i bildet.

Hører alle sier de bare mååå ha sex hele tiden og jeg blir lettere usikker på om det er noe galt med meg? Ikke nok med at det er ukult å være singel men når man ikke har sex i tillegg er det heeelt forferdelig, virker det som :(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/271176-sex-her-og-sex-dertil-single/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest er ikke singel, men svarer likavel jeg

Jeg har ikke fått med meg at det er ukult å være singel. Snarere tvert imot. Du er ikke unormal, vi har forskjellige behov. Det normalt å "skru av" lysten når du ikke har tilgang på sex. Jeg synes ikke du skal bry deg så mye om hva andre driver med, gjør det du føler for, ikke ha sex hvis du føler det ikke gir deg noe. Det er også vanlig at man får mer igjen for å ha sex med noen man er glad i. Stol på dine egne følelser du.

Til å begynne med da jeg var singel var ikke sexbehovet så stort, da var det stort sett andre ting som sto i sentrum, men etterhvert meldte det seg ja. Hadde en periode en fast elsker, men selv om sexen var god så var det noe som manglet.

Da jeg traff min kjære og hadde sex med en jeg hadde skikkelig varme følelser for skjønte jeg hva det var som hadde manglet... :o) Sex uten følelser kan ikke sammenlignes med sex med en du er glad i, og som er glad i deg!, spør du meg! Så nei, jeg synes ikke du er unormal.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...