Gå til innhold

Redd for hjernesvulst....

Anbefalte innlegg

Jeg har i ett år vært plaget av stikkninger forskjellige plasser i hodet. Det kan være bare noen sekunder og andre ganger lengre. Noen dager kan det også være helt borte. Jeg skiftet nettop lege og hun trodde det var muskelspenninger. har gått til manuellterapaut 4 ganger og følte at det hjalp. Var hos han siste gang før påske sist uke, og hele den uken hadde jeg stikkninger i hodet. Søndag var smertene mer sentrert en plass midt oppå hodet. Det kommer som dunk, pulserende tror jeg og kommer veldig ofte. er fjerde dagen i dag. var hos legen i går igjen, hun tror det er migrene som kommer av kraftig allergi. Men vil sende meg i MR for å berolige meg. Jeg er litt hypokonder og tror alltid det er noe galt med meg. Jeg har også tatt masse utvidete blodprøver som var fine, utenom kanskje litt lavt stoffskifte og kraftig hustøvmiddallergi. Lurer på om noen har peiling...opplevd lignende. Nå gruer jeg for MR og resultatene, ser for meg at jeg har svulst på hjernen og er livredd....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/271185-redd-for-hjernesvulst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår veldig godt hvordan du har det. Jeg er også slik. Tenker det værste med en gang og blir veldig redd.

Jeg hadde for noen år siden også en stikkende hodepine som kom som lyn fra klar himmel og som forsvant på få sekunder. Stikkingene var så kraftige og kom så brått at jeg ropte og holdt meg til hodet. Jeg fikk scannet hodet mitt, men de fant ikke ut noe galt. Jeg kan få slike smerter nå også men det er svært sjelden. Så det er nok ikke noe farlig.....

Trøsteklem!

Gjest togli

Stikkende smerter i hodet er visstnok ikke så uvanlig. Jeg kan få slike "lyn" i hodet (helst på sidene av bakhodet) innimellom og slik har det vært i mange år. Selv tror jeg det har med at nerver ligger i klem/stiv nakke etc. Mest sannsynlig er det ikke noe galt, men for din egen del er det jo fint at du kan få sjekket det ut ved en MR-undersøkelse.

Gjest har migrene

Stikkende smerter i hodet er visstnok ikke så uvanlig. Jeg kan få slike "lyn" i hodet (helst på sidene av bakhodet) innimellom og slik har det vært i mange år. Selv tror jeg det har med at nerver ligger i klem/stiv nakke etc. Mest sannsynlig er det ikke noe galt, men for din egen del er det jo fint at du kan få sjekket det ut ved en MR-undersøkelse.

Jeg får også noen stikk av og til, men det er sjelden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...