Gå til innhold

kviser og sorte prikker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest apotek og lege

Det har kommet mye nytt og bedre siden Clerasil kom for 40 år siden.

Slike ting som tørker ut overhuden, gjør gjerne at det produseres mer talg for å kompensere, og så har man det gående.

Jeg ville kjøpt det de anbefaler reseptfritt på apoteket (både noe å rengjøre med morgen og kveld, fuktighetskrem som ikke tetter porene, og noe å smøre på kvisene om kvelden), gitt det litt tid, og hvis det ikke hjelper, gått til legen. De midlene som virkelig virker, er på resept. I tillegg til at de virker, er de mye rimeligere enn å handle inn masse fra parfymeri og apotek som kanskje ikke virker.

De fleste blir mye bedre med enkle midler som dalacin og skinoren, men disse er på resept.

Fint at du engasjerer deg, alt for mange går i årevis med problemer som lar seg løse enkelt. Blir det arr er disse mye vanskeligere å gjøre noe med.

Det har kommet mye nytt og bedre siden Clerasil kom for 40 år siden.

Slike ting som tørker ut overhuden, gjør gjerne at det produseres mer talg for å kompensere, og så har man det gående.

Jeg ville kjøpt det de anbefaler reseptfritt på apoteket (både noe å rengjøre med morgen og kveld, fuktighetskrem som ikke tetter porene, og noe å smøre på kvisene om kvelden), gitt det litt tid, og hvis det ikke hjelper, gått til legen. De midlene som virkelig virker, er på resept. I tillegg til at de virker, er de mye rimeligere enn å handle inn masse fra parfymeri og apotek som kanskje ikke virker.

De fleste blir mye bedre med enkle midler som dalacin og skinoren, men disse er på resept.

Fint at du engasjerer deg, alt for mange går i årevis med problemer som lar seg løse enkelt. Blir det arr er disse mye vanskeligere å gjøre noe med.

Tusen takk for et bra svar!! :)

• 2 uker senere...

Jeg anbefaler silicol skin!!!De har det i vita butikker. Beste jeg noensinne har prøvd. Min lillebror på 16 år var sterkt plaget med sorte prikker og kviser. Den tar vekk kviser sååå effektivt at jeg ikke kan få sagt det nok!

Å tusen hjertelig takk!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...