Gjest Mortimmer Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Prøver igjen--forrige inlegg ble avkortet 30 årig mann. Røyker ikke. Jeg har i den siste tiden, 5-8 uker vært plaget med ubehag i svelget. Ubehaget er primært på høyre side i svelget like etter/bak buen som finnes ved drøvelen. Følelsen kan beskrives som om at det er noe der og et jeg er forferdelig tørr og irritert der. Har også litt følelsen av at det knyter seg i halsen til tider. Har vært ho pirmærlegen men hun påstår at det ikke kan være noe. Tittet kjapt inn men kunne ikke se noe. Har ette beste evne pirket foriktig med fingeren der og kan kjenne et ruglete og ru område hvor ubehaget sitter. Er ømt når jeg tar der, kan også kjenne en koppformet kul der. Har ikke følelsen av å ha andre infeksjonssykdommer som forkjølelse eller lignende. Innbiller meg alvorlig sykdom, har hørt at kreftformer i svelget skjeldent gir noen serke symptomer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/271253-ubehag-i-svelg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.