Gå til innhold

Ubehag i svelg

Anbefalte innlegg

Gjest Mortimmer

Prøver igjen--forrige inlegg ble avkortet

30 årig mann. Røyker ikke. Jeg har i den siste tiden, 5-8 uker vært plaget med ubehag i svelget. Ubehaget er primært på høyre side i svelget like etter/bak buen som finnes ved drøvelen. Følelsen kan beskrives som om at det er noe der og et jeg er forferdelig tørr og irritert der. Har også litt følelsen av at det knyter seg i halsen til tider. Har vært ho pirmærlegen men hun påstår at det ikke kan være noe. Tittet kjapt inn men kunne ikke se noe. Har ette beste evne pirket foriktig med fingeren der og kan kjenne et ruglete og ru område hvor ubehaget sitter. Er ømt når jeg tar der, kan også kjenne en koppformet kul der. Har ikke følelsen av å ha andre infeksjonssykdommer som forkjølelse eller lignende. Innbiller meg alvorlig sykdom, har hørt at kreftformer i svelget skjeldent gir noen serke symptomer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/271253-ubehag-i-svelg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...