Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Terrified

Jeg er en 17 år gammel jente som har hatt regelmessig mens i 3-4 år. Nå har jeg ikke hatt mensen på 3 måneder. Muligheten for at jeg er gravid finnes ikke pga at kjæresten min har jentekropp. Så vidt det ikke finnes noe som heter jomfru-fødsel. Har undersøkt litt på nettet og lest om alt fra hjernesvulst, livmorhals kreft, klyster, kreft i egglederene til stoffskifte. Jeg har ikke følt meg stresset, trett eller slapp disse tre månedene. Jeg føler meg med andre ord slik som jeg alltid har følt meg, jeg har heller ikke lagt merke til om jeg har fått eggløsning eller ikke. Jeg må si jeg har blitt en smule skremt av alt jeg har lest, og jeg er ikke klar for å gå til legen enda. Håper på svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/271260-uteblitt-mens-i-3-m%C3%A5neder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...